piątek, 20 września 2013

Affection cz.24

- Oświadczyłem się Jade!! 
- Wow! gratulacje! -odparł Harry.
Wszyscy byli zaskoczeni ja też. Ale jedno mnie smuciło że Zayn mi się nie oświadczył. A może mnie tak naprawdę nie kocha? 
- Gratulacje. -powiedziałam zazdrosna.
- Louis! -krzyknął Zayn.
- Co? 
Zayn tylko pokazał Louisowi głową że mają iść na bok. I tak zrobili. Ciekawe o co chodzi? Nagle wyrwała mnie Bella z zamyślenia. 
- O czym tak myślisz? Gadaj teraz!  
- O niczym.
- A ok zobacz jaki pierścionek Jade dostała. 
- Już. Jade! Pokaż go.
Pierścionek Jade.

Boże jaki śliczny! Naprawdę Louis się postarał.
- Piękny! 
- Tak wiem. Louis jest bardzo kochany. 

*Oczami Zayna* 

- Stary! Kurwa! Chciałem się dziś oświadczyć Nikoll a tu wyjdzie że robię to żeby być lepszy od ciebie! 
- Serio? Chcesz się jej oświadczyć? To wspaniale! I nie wyjdzie tak kurczę Zayn! Kochasz ją tak? 
- Nie wiesz nie kocham tak się jej oświadczam!
- Hahah bardzo śmieszne. Oświadcz się jej dziś jak planowałeś ale ja na twoim miejscu radził bym ci kiedy indziej np. Juro bo dziś jest święto Miley i chyba nie chcesz jej tego popsuć co? 
- No nie chce. 
- No to zaplanuj coś na jutro a my możemy się zająć małą. 
- Dzięki. 
- Proszę i chodzimy już bo będą się martwić o nas. 
- Ok. 

Ciąg dalszy nastąpi...


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny rozdział ;)
    Przydałby ci się design bloga miałabyś większe grono czytelników. Pozdrawiam :3

    Zapraszam do mnie. Jak będziesz miała chwilkę czasu przeczytaj i skomentuj sama wiesz jakie to ważne : http://be-your-self-6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Mogłabyś pisać troszke dłuższe rozdziały! Ale poza tym zajebebisty <33 Zapraszam do mnie http://littledreamdirection.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy ;** Napisz kolejny szybko <33

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh, świetny <3
    Troszkę dłuższe pisz, a poza tym to genialny :D
    Czekam z niecierpliwością na nextaa :D
    It's a Per-fect :D xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer . Czekałam i się doczekałam . :)

    Pisz następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Boski! Genialny! Zresztą jak wszystkie :3
    Czekam na next :)
    Zapraszam na mój blog :
    http://onedirection-my-love-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham...szkoda tylko że troszeczkę jest krótki, ale czekałam na niego i warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz dzisiaj dalszy pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj, juz tyle weekendów mineło, a Ty nic :/

    OdpowiedzUsuń
  10. już jest 12 października kiedy ty w końcu to napiszesz ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! ^^ Ale zabiję cię za to, że zaręczyłaś Lou z Jade xD Yhh, trudno, będę musiała się z tym pogodzić ;3 Chociaż Zayn zaskoczył mnie tymi swoimi zaręczynami. Hahaha, Tomlinson wszystko zepsuł :P Mam nadzieję, że w następnym wszystko pójdzie po myśli Malika :D
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K