sobota, 21 września 2013

Affection cz.25

*Oczami Nikoll*

Gdzie podziewa się Zayn i Louis! Coś długo nie przychodzą.
- Jesteśmy już. -powiedział Louis.
- Nareszcie!
- Miley co ty na to żeby jutro spędzić dzień z wujkami wraz z nocowaniem? -zapytał Louis.
- Tak! tak!
- Ale ja się jeszcze nie zgodziłam. -odparłam.
- Ale ja się zgodziłem. -powiedział Zayn.
- Zayn!
- Kochanie ja też mam prawo decydować w końcu jestem teraz jej tatą.
- Jeszcze nim nie jesteś więc nie masz prawa decydować za nas dwojga!
Co on sobie myśli? To jest moja córka! Wkurzyłam się na niego wzięłam brudne talerze i wyszłam do kuchni. Kurczę ale nie chciałam jednak na niego tak naskoczyć..
- Przepraszam cię kochanie, więcej nie będę decydować.
- Nie to ja przepraszam. Za bardzo wybuchłam o byle co.
Serio za bardzo wybucham. Podeszłam do niego i pocałowałam.
- To jak zgoda?
- No nie wiem..
- To nie wiem co mam zrobić żebyś się nie gniewał?
- Wiesz możesz mnie przeprosić później w łóżku, pokazać jak ci przykro..
- No wez tobie tylko to w głowie!
- To nie zakładaj takich obcisłych sukienek bo mnie podniecasz i to bardzo.
- Jak bardzo?
- Bardzo ale nie wiesz jak!
- Ale ja nawet jak bym worek założyła na siebie to tak bym cie podniecała !
- No prawda.
- Dobra chodzi do gość!
I tak siedzieliśmy jeszcze z godzinę później goście poszli. Zayn powiedział że posprząta a ja poszłam przeczytać bajkę Miley na dobranoc.
- Przebrana już?
- Tak mamo.
- To kładzi się to przeczytam ci bajkę.
- Dobrze a i mamo to mogę jutro..
- Tak możesz spędzić dzień z wujkami.
- Dziękuje ci mamo.
- Proszę.
Zaczęłam czytać przygodę czerwonego kaptura. Miley ją uwielbiała.
- I wszyscy żyli długo i szczęśliwie. Koniec.
- Mamo?
- Tak?
- A będę mieć rodzeństwo?
- Nie wiem może. A teraz śpij. Dobranoc kochanie. Kocham cię.
- Dobranoc też cię mamo kocham.
Ucałowałam Miley i wyszłam. To było dziwne pytanie. Ale znając Zayn pewnie będzie mieć rodzeństwo.
- I jak już posprzątałeś czy ci pomóc?
- Już kończę a dla ciebie kąpiel jest gotowa.
-  Czym sobie zasłużyłam?
- Przyzwyczaj się kochanie jak jesteś ze mną będziesz ciągle rozpieszczana.
- Przyjdziesz do mnie?
- Tak.
Poszłam do łazienki. Ale to co tam zobaczyłam było piękne. Zayn naprawdę się postarał. Gdy rozebrał
się i weszłam do wanny oparłam głowę i zamknęłam
oczy. Myślałam o wszystkim. Czy dobrze postąpiłam będąc z Zaynem? Tak! Kocham go ale boje się że mnie zostawi jak Konrad. Od tamtego czasu nie miałam nikogo. Uważałam że miłość nie istnieje a jednak myliła się. Znalazł się ktoś kto pokazał mi że istniej. Nie wiem co będzie jutro za tydzień, miesiąc czy rok ale wiem jedno chce się zestarzeć z Zaynem być z nim już na zawsze. Myślę że on też tego chce. Poczułam jak ktoś podnosi moje plecy i siada za mną.
- To ja kochanie jestem już przy tobie.
- To dobrze.
Leżeliśmy tak i gadaliśmy o nas, naszych planach na przyszłość. O ty jak bardzo się kochamy. Nie zauważyłam nawet jak usnęłam tak było mi dobrze. Obudziła się o 10.32.

Ciąg dalszy nastąpi....


44 komentarze:

  1. Super piszesz! Proszę kolejny rozdział ;) :* Kocham! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś ma być koleejna część bo sie doczeekać nie mogeem

    OdpowiedzUsuń
  3. KoChAm CiĘ i TwOjEgO bLoGa !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz następny <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej plis to jest cudowne PISZ DALEJ To jest super nie mogę przestać o tym mówić swojej B.F.F. i zarazem siostrze ciotecznej Ona też jest Directioners Pisz dalej czekam PISZ TO ROZKAZ KOCHAM TEGO BLOGA!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj dalej pisz szybko pluss :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetne, kocham tego bloga ! <3
    Pisz dalej, bo naprawdę jest co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaa <33 Dalej *.* napisz już na niedziele bo sie z ciekawości zaraz zeszcze xD <33 KOCHAM TEGO BLOGA :* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no kocham! Po prostu kocham! Uwielbiam ten rozdział <33 i tego bloga c: Czekam na następną część! Pisz dalej bo to jest genialne! <3
    Zapraszam :
    http://onedirection-my-love-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham to . pisz dalej ♥ ♥ ♥ KOCHAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. PISZ !! PISZ !! PISZ !! KOCHAM <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj szybko kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  13. Super.♥ Pisz dalej. Zapraszam do mnie http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ;* ten rozdział chciałabym przeżyć naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie ;* piękną wymyśliłaś końcówkę ♥

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisz dzisiaj kolejne !! Piękne <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę pisz kolejną część !! To jest boskie <3 *.* Już nie mogę się doczekać następnej cz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej!
    Twój blog jest cudowny! :D
    Please pisz dalej. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://Love-in-paris-story.blogspot.com
    http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://Opowiadaniao1dstory.blogspot.com
    Ps.Przepraszam za spam :)
    Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę dodaj już nowy :) Ten jest świetny :D Gdy to czytam jestem tak wyluzowana. Po prostu cudo :) Napisz książkę^^ Ja ją kupię na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie czekam na new :D
    zapraszam do mnie
    http://bedziesz-zyc-dla-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Supcio ... Naxxxxt .!!! Nie moge sie doczekac xD :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest boskieeee ... *.* Plisss NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy następne bo już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Już dawno po weekendzie a tu dalej nic nie dodajesz. Napisz, że napisałaś będziesz dodawać rozdziały w każda sobotę czy coś i potem będzie wszystko jasne, a nie tak jak jest teraz, dziewczyno ja prostu się uzależniłam od tego bloga ;)))
    Tak poza tym to masz ogromny talent do pisania ;#
    Zapraszam też na mojego bloga, a dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że się spodoba [blog jest o 1D]
    http://my-stylus-dreams.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy będzie następny -.- :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  26. No kiedy następny ? :O
    Błagam nexta szybko ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. suuper pisz kolejne części

    OdpowiedzUsuń
  28. Lol, to jest świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz dalej jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  30. Dalej proszę , wciągnął mnie jak nic ! Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej no !!! :o Kiedy następny ????!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. halo halo kiedy nexta dodasz ? :( zapraszam do mnie
    http://love-life-and-believe-in-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. http://me-and-1d.bloog.pl/
    http://moje-1d.blog.onet.pl/
    http://the-1d-gang.blog.onet.pl/
    Własnie co się dzieje gdzie nowy rozdział... a poza tym to zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. http://olivia-blog-fullfill-dreams.blogspot.com/

    Zapraszam na mojego bloga :) Może się spodoba, a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Plis dalej bo dawno nie było nowej części pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny ! :D Ale Nicoll zrobiła dramę xD Z powodu głupiego wypadu do Louisa i Jade xD Jest przewrażliwiona ;3 Haha, ale potem wynagrodziła to Zaynowi ^^ Aż się boję pomyśleć, co będzie w następnym xD
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K