poniedziałek, 21 października 2013

Affection cz.27

Czas leciał wolno. Sama w tym wielkim domu. Postanowiłam zadzwonić do mamy dawno nie gadałyśmy.
-Hej mamo!
- Cześć córeczko, tak się cieszę że dzwonisz. Powiedz co tam słychać? Dawno nie dzwoniłaś,gdzieś już z parę miesięcy, a czemu nie dawałaś znaku życia? Dzwoniliśmy na tamten numer ale w ogóle nie odbierałaś.
- Wiem mamo. Przepraszam was ale u mnie dużo się pozmieniało..
- Jak to? Opowiadaj!
- Nie mieszkam tam już gdzie mieszkałam, mam chłopaka, mieszkam z nim, nie pracuje już tam gdzie pracowałam i ogółem dużo nowego!
Mama- Oj córeczko to się cieszę! A jak on ma na imię?
-Zayn.
Mama- Ooo to ładne imię, a jak Miley?
- Dobrze.
- A kiedy przylecisz do nas?
-Nie wiem jeszcze, albo wy do nas. Nie wiem muszę się zastanowić i pogadać z Zaynem. A na razie muszę kończyć Paa kocham was!
- My ciebie też. Odzywaj się do nas częściej, bardzo tęsknimy za wami Pa.
Parę kropel łez poleciało mi na dywan. Jestem złą córką. Ale nic na to nie poradzę, jestem taka jak oni kiedyś dla mnie, ale nie mogę tak kocham ich a niedługo może ich zabraknąć a to moi rodzina..
Poszłam zacząć robić obiad. Dochodziła już prawie 15.00. Nagle zadzwonił do mnie Zayn.
- Hej kochanie! Słuchaj ubierz się muszę ci coś pokazać będę za 15 min.
Nawet nie zdążyłam nic powiedzieć a się rozłączył. Poszłam do garderoby. Założyłam czarną sukienkę i szybko zrobiłam lekki makijaż.
- Kochanie gotowa?
- Boże! Prze straszyłeś mnie Malik!
- Przepraszam. To chyba jesteś gotowa bo wyglądasz zabójczo!
Obiął mnie i pocałował delikatnie.
- Gdzie jedziemy?
- Niespodzianka!
Zaczęliśmy iść w stronę samochodu. Otworzył mi drzwi. Usiadałam i zaczęłam się zastanawiać co on znów wymyślił? Nie wiem a może jakaś impreza? Niee..
- Jeszcze trochę, jesteśmy niedaleko. Ale muszę coś zrobić.
- Co takiego?
- Muszę zawiązać ci oczy.
- Co?!!
- Nie bój się kochanie. Zgódź się..
- No dobrze.
Wyjął małą czerwoną chustkę i zawiązał mi oczy. Trochę się bałam ale w końcu nic mi nie zrobi bo mnie kocha, chyba..
- Jesteśmy już poczekaj otworzę drzwi i złapiesz mnie za rękę, jak powiem to zdejmiesz chustkę, ale na razie nie. I nie podglądaj!
- Dobrze.

Ciąg dalszy nastąpi..


39 komentarzy:

  1. NEXT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O yeahh nareszcie !! <3 Proszę napisz jak najszybciej...Ciekawe co to bd. Ej weź zrób żeby on był agresywny i wgl. Kocham Cię ! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskiee *.* Już nie mogę się doczekać NEXTA <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham CZEKAM NA NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ty Tak ty xD Kocham twoje opowiadanie <3 proszę pisz szybko !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabójczy rozdział , czekam na następny rozdział z wielką niecierpliwością <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Do działa na mnie jak narkotyk... Cudowne ! Z niecierpliwoscią czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to opowiadanie ♥♥ Dawaj dalej ♥♥♥ Czekam :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne.. może szybko next?
    Już nie mogę sie doczekać tej niespodzianki Zayn'a :D
    Zapraszam : http://onedirection-my-love-my-life.blogspot.com/
    http://light-in--the-tunnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwww zajebistość Ci doskwiera <3 kocham cię i opowiadanie też <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie czekam na NEXT ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. prosze szybko nexta ;) !
    Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz kolejny??? Cudowny blog! Kocham! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, prosze szybko nexta !

    OdpowiedzUsuń
  16. wiem ... on się jej oświadczy !!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA czego tak wolno wychodzą ?????

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, supcio, dawaj nexta <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  18. [spam]
    Jasmine będąca prostytutką która ma już dość swojego życia zachodzi nieoczekiwanie w ciążę. Nagle wszystko się odmienia. Nowe znajomości nowe kontakty i on... Niall powraca cały czas nie tylko we wspomnieniach, ojciec jej dziecka a zarazem jej były klient który znęca się nad nią psychicznie i fizycznie oraz ją wykorzystuje. Nie przekonuje Cię to? Obejrzyj zwiastun! https://www.youtube.com/watch?v=Pu_xoCZODhE Interesuje Cię ta historia? Zapraszam serdecznie :) http://it-is-just-beginning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy następna część.??

    OdpowiedzUsuń
  20. AWWW! KOCHAM TEN BLOG <33

    OdpowiedzUsuń
  21. KiEDY NASTĘPNA CZEKAM KOCHAM DALEJ PROSZĘ ,3

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dwa tygodnie a był długi weekend pisz szybciejo_O

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny twój blog :) Czekam na next :)
    http://asdfghjklwertyuiopzxcvbn.blogspot.com/
    zapraszam na mojego bloga. Też opowiadanie o 1D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cuuudowne, kocham to jak piszesz
    czekam na next i zapraszam do siebie
    http://zycienaplanecie1d.blogspot.com/
    oraz Zapraszam do znaj na fb. Daria Popławska to ja - fota z Zaynem.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy Next ?????? <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne opowiadania <3 Czytam od początku wszystkie części !.
    Kocham , kocham kocham tooo !. <3

    Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  27. boże już od miesiąca czekam na następne co ty się pod ziemie zapedłaś !!! halo !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na kolejną część... Prawie codziennie wchodzee a tu nic. ;c
    Ale będe czekać nadal. ;D
    Naprawdę fajnee. POLECAM. !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy będzie następny ?!?!?! Wiem, wiem na pewno powiesz że szkoła, ale ja też chodzę do szkoły, a dokładnie do gimnazjum i na dużo zajęć dodatkowych ... jakoś mam jeszcze pełno wolnego czasu dla siebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy next ??? Mam nadzieję, że nie porzuciłaś bloga, bo sporo czasu minęło... Lubię go :c

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy next ?!? bo nie moge sie doczekać *.* !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne ! Czytałam wszystkie części od 1 ! <3 Meega ! Ale czekam juz miesiąc na nastepna czesc i dalej jej nie ma ;(( Prosze wrzuc next ! <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny! Oczywiście jak każdy ;) Czekam na następny rozdział :D
    Zapraszam jeszcze na mojego bloga z opowiadaniem o One Direction :) Nie dawno założyłam ;) ---> http://moje-opowiadanie-z-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski dodawaj szybko nexta ^^ Zapraszam do mnie: http://opowiadanieonedierction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rozdział ^^ Ooo, coś czuję, że Zayn oświadczy się w następnym naszej Nicoll ! :D Zabrał ją do jakiegoś romantycznego miejsca, ciekawe dokąd ? ;3 Lecę czytać następny ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K