niedziela, 9 lutego 2014

Affection cz.40 - She is mine.

**Oczami Harrego**

Otworzyłem drzwi i zobaczyłem Zayna stojącego przede mną.
- Co ty tu robisz? -próbowałem ukryć, że nic nie wiem o tej całej sytuacji.
- Jest może u ciebie Nikol?
- Nie? A po co miałaby tu być?
- Jest tu ona, wiem to.. -warknął.
- Nie ma.. -oznajmiłem.
- Wpuść mnie! Ona jest moja! -krzyknął.
- Nie to jest mój dom. Więc wpierdalaj z stąd! -popchnąłem go.
Zayn chciał zrobić to samo, ale nie udało mu się. Zaczęliśmy się szarpać a po chwili bić. Uderzyłem go pięścią w nos, z którego zaczęła lecieć krew. Nie wiem, co we mnie wstąpiło, ale rzuciłem się na niego, zacząłem go okładać ze wszystkich stron. 
- No bij jebany zdrajco! -krzyczał.
Moje ręce były całe obolałe i we krwi, ale nie przestawałem go bić aż usłyszałem znajmy głos.
- Przestańcie! -krzyknęła Nikol.
Tak jak powiedziała, tak zrobiłem wstałem z niego i podszedłem do Nikol. Zayn również podniósł się z ziemi.
- Nikol porozmawiajmy! To wszystko jakieś nie porozumienie! -uklęknął przed nią. 
- Harry idź, zaraz przyjdę. -spojrzała się na mnie. 
- Nikol nie musisz.. -byłem zdenerwowany, że wszystko zaraz się wyda.
- Idź.. -powiedziała. 
Spojrzałem się na nią, a potem na Zayna. Wszedłem do środka, zdjąłem koszulkę i usiadłem na kanapie. 
- Co ty Harry odpierdalasz? -mówiłem w myślach. 
Przecież to był mój najlepszy przyjaciel, a teraz kłócimy się o jego laskę. Niestety za bardzo ją pokochałem i nie oddam jej tak szybko. Na pewno będzie jej lepiej ze mną, na pewno.. 

*Oczami Nikol* 

- Nikol ja ci wszystko wyjaśnię..  
- Nie masz, co wyjaśniać, wszystko wiem.. -oznajmiłam. 
- Ale to jest nie prawda, byłem z nią, ale.. -przerwałam mu w połowie wypowiedzi. 
- Nie obchodzi mnie to! Zdradziłeś mnie! -po moim policzku zaczęły spływać łzy. 
- Mówię, że to nie prawda, a Harry chce cie tylko wykorzystać. On myśli tylko chujem! 
- Powiem ci coś ciekawego, już z nim spałam.. 
- Czyli zdradziłaś mnie? 
- Tak, a tą obrączkę wsadź sobie w dupę. -zdjęłam, rzuciłam w niego i poszłam zamykając za sobą drzwi.
Weszłam do salonu, Harry siedział na kanapie. Podeszłam do niego i wpiłam się mu w usta. Zaczęliśmy się całować. Harry powoli zdejmował ze mnie rzeczy, a ja bawiłam się jego loczkami. Od dziś nie angażuje się, liczy się tylko sex. Nic więcej. Jednym szybki ruchem pozbył się mojego stanika. Wstałam z niego. Powoli i seksownie zaczęłam ściągać dół, a Styles przegryzał dolną wargę od podniecenia. Widziałam te wybrzuszenie na jego spodniach, ja również zaczynałam robić się mokra. Kiedy byłam cała naga, wstał i podszedł do mnie. 
- Rozbierz mnie baby. -wymamrotał na ucho. 
Uklękłam, rozpięłam jego spodnie i powoli suwałam aż do samego końca. On tylko patrzył się, co robię. Od teraz nie będę grzeczną dziewczynką. Przyszedł czas na bokserki, ale Harry podniósł mnie, wziął na ręce i zaniósł do sypialni. Całował mnie całą, a ja chciałam uwolnić jego przyjaciela. Więc zdjęłam jego bokserki i zaczęłam się nim bawić, co Harremu dawało dużo przyjemność. Co chwilę cicho pojękiwał. Wiem jak uszczęśliwić każdego faceta, w końcu pracowała się kiedyś przy tym. Nagle on zaczął bawić się moją kobiecością. Próbowałam opanować jęki, ale był za dobry. 
- Cholera.. -jęknęłam. 
On tylko się zaśmiał i dalej robił to, co do niego należało. Kiedy skończył byłam cała mokra i pragnęłam więcej. Chciał wstać, ale w ostatniej chwil złapał go za rękę. 
- Dokończ to, co zacząłeś. -zaśmiałam się. 
- Wiem kotku, ale idę po prezerwatywę. Chyba nie chcesz zajść w ciąże? 
- Harry, ale ja już jestem w ciąży.. 
- Co? -zapytał zdziwiony. 
- Później pogadamy, a teraz chodź tu do mnie. -usiadłam na nim. 
Zaczęliśmy się kochać. Najpierw ja byłam na górze, ale parę minut później to się zmieniło. Styles wchodził tak gwałtownie, że nie mogłam złapać powietrza, przy tym jeszcze mnie całował . Byłam mokra od podniecenia, on również. Kiedy czułam, że dochodzę złapałam go mocno za włosy, ale on nawet tego nie poczuł, bo sam zaraz miał dojść. Wygięłam się w łuk i poczułam jak moje ciało przeszywa fala rozkoszy. Styles opadł koło mnie, przyciągnął mnie do siebie i przytulił. Parę minut później zasnęliśmy. 

Ciąg dalszy nastąpi.. 


Przepraszam jak są błędy. 

Ale nie oczekiwany zwrot akcji, co? Ale spokojnie mam zaplanowane całe Affection do końca. Jak myślicie Nikol będzie jeszcze z Zaynem? Będę was trzymać w niepewność :) 


70 komentarzy:

  1. jestem 1 komentarzem <3 kocham kocham kocham zajefajne <3 / julka

    OdpowiedzUsuń
  2. ej czy cb pojebało? w ciąży i sex uprawia brawo za mądrość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie wiedziała to w ciąży można uprawiać sex..
      Pozdro!

      Usuń
    2. Co z tego że w ciąży ?! Ona jest na początku więc może .. kobiety w późnych miesiącach nawet się kochają ;) hehe

      Usuń
    3. Przeciez to nie grozi dziecu chyba przez 4 miesiace. Potem juz trzeba 2 spokojnie a od 6 to wgl nie mozna. A tak wogole to wole by byla z Harrym

      Usuń
  3. Mmmm magia kocham to i czekam na next / Angelika /

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG !!!
    Nikol i Harry !?! Tylko nie to !! ;c
    Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni i ona wróci do Zayn'a ! ♥ / Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nexttt proszę! :P<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział genialny !!! Mam nadzieję że Nikol będzie z Zayn'em, a Hazz się opamięta ... Pozdrawiam Nats xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że nie wróciła do Zayna bo przynajmniej to opowiadanie bd ciekawsze,a nie że mu wybacza i znów są szczęśliwą rodzinką. Oczywiście jestem w Team Zayna i mam nadzieję,że z czasem wszystko samo się wyda,a Zayn bd odwiedzał malucha i Nikol poczuje,że kocha tylko jego no i do niego wróci :) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ona jest w ciąży z Harry'm. Czy nie? Ej pogubiłam się haha:D Wydaje mi się, że jest w ciąży teraz z Harry'm.. Nieważne. :)) xx

      Usuń
  8. OMG <3 <3 <3 KOCHAM TEN BLOGGG, BOSKII JESTT <3 <3 <3 SZYBKO CHCE NEXTTTTT *O*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko next!!
    Ja myśle, że to się wyjaśni, ale /Zayn nie bedzie znia chciał być. Może sie wyporowadzi? Albo bd z kims całkiem innym?? nwm xD nie spodziewałam sie ze ona nie da sie Zaynowi wytłumaczyc ;P Ciekawe... czekam na next!
    Zapraszam do mnie na nowe rozdziały na odby blogach:
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/
    http://nig-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że będą razem jeszcze :) czekam na next;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jprdl :O
    jestem przerażona :/
    Podobało mi się, że nie odpuściła mu, ale mogła dać dojść do słowa, ewentualnie krzyczeć, ale tak, aby mógł powiedzieć, że te zdjęcia to podróba, hmm... tak samo jak koleżance z góry wydaje mi się, że Zayn nie wybaczy jej, bo w sumie, ona sie wyprowadziła i nie chciała słuchać, a sama go zdradziła... Biedy Zayn. ;c
    Oby bylo wszystko dobrze ;)
    Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny podoba mi się. Długo będzie jeszcze to wszystko trwało ???? :) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny czekam na następny :) Mam nadzieje ze wróci do Zayn'a

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym, aby ona powróciła do Zayna :D Super ^^ Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech Nikol pozwoli mu to wytłumaczyć.;ccc
    Rozdział jak zwykle SUPER! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju zajebiste ...
    Niech Nikol wruci do Zayna <3


    kaja

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę, niech Nikol wróci do Zayna ;** oni do siebie pasują, coś mi się nie widzi ona z Hazza :( a tak wgl to Zaajebisty rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Światny blog. Zapraszam również do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chce Zayna i Nikool ! <3 Świetny blog, czekam na nn . ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nom rozdzial fajny tylko nie potrzebnie teraz nagle ten sex skoro ona kest w ciazy . Tak wiem ze sex w pierwszych miesiacach to nic zlego tylko wyszlo to tak jakby Nikol byla jakas znow puszczalska zdzira i kurde jeszcze to jak byla z Harrym w lozku i byl sex on ze idzie po kondon a ona ze jest w ciazy . Troche dziwne wczesniej taka Nikol nie byla , ale rozdzial Mi sie podobq ;* Powodzenia /Weronika

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG *.* Kocham ten rozdział !!! <3 Ja już chcę następny <333 Czekam na NN <3 Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurwa, kurwa, kurwa! Rozdział zajebisty, ale treścią mnie rozwaliłaś xD Jak ona mogła to zrobić Zayn'owi?! Nawet nie dała mu się wytłumaczyć! Harry to tylko przejściówka, jak to sama określiła 'liczy się tylko seks'. A potem, kiedy wróci do Malika, nie będzie już tak samo. On nie będzie w stanie jej zaufać, a ją będą zżerać wyrzuty sumienia. A w ogóle co ona sobie wyobraża?! Gdyby Miley się obudziła, żyłaby przez resztę życia w przekonaniu, że jej matka to dziwka. A poza tym niedługo urodzi drugie dziecko! I to Zayn'a, a on się nie podda i będzie o nie walczył. Matko, kocham to uczucie niepewności w twoim opowiadaniu ^^ Także pozdrawiam, całuję i czekam na next ;*
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDO. Jestem za Harry'm i Nikoll. :") JEJU, UMARŁAM. xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo!!! Niech Nikoll będzie z Haroldem!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny :) <3 <3 Proszę dodaj jak najszybciej następny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej szybko i prosze nie trzymaj w niepewności to jest okoropne

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko tylko nie to ona z Harrym ?? Mam nadzieje , ze do sb wroca z Zayne
    m. Prosze szybko next . <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz szybko next . Caly bolg jest zajebosty czekma na nastepna czesc . I mysle ze nikol bedzie z zaynem

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej błagam powiedź że Ona będzie z Zayn'em. BŁAGAM :///

    OdpowiedzUsuń
  30. nie no ja nie moge to jest takie świetne! Dawaj szybko next bo sie nie mogę doczekać -,- !

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej !
    Nominuje cię do Liebster Awards!
    http://angel--fanfiction.blogspot.com/p/liebster-award.html
    (czy mogę mieć pewną sugestię? jeżeli tak to proszę pisz inną czcionką bo z tą trudniej się czyta :/ )

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeczytałam wszystko na raz i czekam na następny :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Prosze ja chce zeby ona byls x zaynem!!!" czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozdział jak zwykle super,masz świetne pomysły i duży talent.Czytam to opowiadanie oraz Dirty Love i są to moje ulubione opowiadania o One Direction.
    Mam nadzieję, że Nicol wróci do Zayna, bo pasują do siebie.
    Życzę weny i czekam na next /Wika

    OdpowiedzUsuń
  35. Ej weź się Harry opamiętaj! XD
    Nikol musi być z Zayn'em ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Awwwwwwwwww boskie neeext *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę o next ja chce więcej i na dirty love czemu trzymasz nas w niepewności czemu ? Co ? Kocha/Julcia :*

    OdpowiedzUsuń
  38. hehe ooooo, nie lubię, kiedy ktos trzyma mnie w niepewnosci, ale tobię pozwolę xd xd xd xdxdxd xd xd xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Super :) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezzzuuuu sper <3
    Kocham Cię <3
    Zapraszam do mnie <3
    Obserwuje blog <3
    http://onedirection100798.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ILE JESZCZE BĘDZIE ROZDZIAŁÓW?

    OdpowiedzUsuń
  42. OOOOOOOOO NICOLE I HAZZ O TAK

    OdpowiedzUsuń
  43. Blagam <3 dodaj nowy wpis ! :D bo juz nie moge sie doczekać :* /Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
  44. genialny rozdział! <333 aaaa czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. SUPEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
  46. OMG *__________*
    Super rozdział ! Ale Nikol postąpiła źle nie dając mu wytłumaczyć ... proszę niech wróci do Zayna <3 /Natala

    OdpowiedzUsuń
  47. Neeext nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejciu *.* już nie moge doczekac sie nastapnego rozdzialu <3 Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. ŚWIETNY <3 JFBDSIGSGBSUI *-*

    zApRaSzAm DO MNIE :)

    http://lostinlifeonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Szybko dawaj kolejny rozdział bo nie wytrzymam ! :* <33

    OdpowiedzUsuń
  51. przepraszam,ale czy to juz koniec? ;> widze jak bardzo zaniedbujesz tego bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  52. Next please ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Japierfole zajebisty.Kocham cię dziewczyno.Kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam następny :* Piszesz extra :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Super ;* czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z A J E B I S T Y.! Tylko Błaaagam, Żeby Nikol Byłą Z Zayn'em :3

    OdpowiedzUsuń
  57. daj kolejny proszeee

    OdpowiedzUsuń
  58. czemu nas tak torturujesz ? i nie dajesz kolejnego ?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K