środa, 19 lutego 2014

Affection cz.41

CZYTASZ=KOMENTUJESZ


*Oczami Zayna*

Wszedłem do domu powolnym krokiem, zapaliłem światło rozglądając się po pustym pomieszczeniu. Usiadłem na sofie. Czułem się jak ostatni śmieć. Nawet mnie nie wysłuchała. Potraktowała mnie jak psa, jak mogła? A Harry? Nie lepiej się zachował, jak on mógł! Mój najlepszy przyjaciel od piaskownicy. Zawsze wiedziałem, że jest kobieciarzem, ale mieliśmy umowę, którą złamał. Nigdy miał nie tykać mojej kobiety. Nigdy! Wstałem, poszedłem do łazienki i zdjąłem koszulkę. Obmyłem twarz zimną wodą i spojrzałem się w lustro.
- Zayn czy ty zawszę musisz mieć pecha? –zapytałem sam siebie.
Wychodząc z łazienki poszedłem prosto do 
kuchni po piwo i papierosy. Wiem, że nie palę, ale teraz muszę. Boli mnie to, że tak mnie potraktowali oboje. Moja żona i najlepszy przyjaciel. Muszę się napić to mi pomoże. Usiadłem na tarasie otwierając pierwszą butelkę. Wziąłem sporego łyka. Podpaliłem szluga i powoli 
puściłem dym w powietrze. Nawet nie są takie złe jak się wydają. Siedziałem i patrzyłem  jak słońce znika, tak samo jak Nikol. Chce, aby wróciła do mnie moja baby, ale Styles. Oszukuje ją. Muszę jej to jakoś udowodnić. Nie obchodzi mnie to, że mnie zdradziła. Wybaczę jej, każdy popełnia błędy. Kiedy się spojrzałem piłem już ostanie piwo i paliłem ostatniego papierosa. Byłem już nieźle wstawiony, bo nawet nie mogłem wstać. Wszystko się rozmywało i kręciło aż mi się nie dobrze zrobiło. Szybko się podniosłem i pobiegłem w krzaki. Kiedy skończyłem poszedłem prosto do łóżka. Gdzie usnąłem jak zabity.

**Rano**
*Oczami Nikol*

Przebudziłam się po 7. Jakoś nie mogłam spać w tym domu. Podniosłam się i zobaczyłam jak śpi Harry. Przerażała mnie ta cała sytuacja a co dopiero Miley? Właśnie Miley! Szybko wstałam i pobiegłam do pokoju, w którym spała.
Otworzyłam drzwi rozglądając się 
po pomieszczeniu. Na szczęście spała słodko jak aniołek. Postanowiłam pójść do łazienki, aby wziąć prysznic. Rozebrałam się i weszłam do kabiny. Odkręciłam kurek z wodą i oparłam głowę o kafelki pozwalając, aby całe moje ciało oblewała letnia woda. Brakuje mi Zayna. Harry nie jest taki sam jak ona. W ogóle on jest inny. Chce mojego, Zayna ale nie mogę do niego wrócić po tym, co mi zrobił. Z resztą nie wiem czy mi wybaczy.
- O czym tak myślisz kotku? –usłyszałam głos zza mych pleców.Odwróciłam się i zobaczyłam Harrego. Był uśmiechnięty jak zawsze. W końcu ma tego, co chciał.
- Tak o tym wszystkim.
- Nie martw się, pomogę ci. –objął mnie.
Nic nie odpowiedziałam. Za to loczek zaczął zostawiać na mojej szyj soczyste pocałunki.
- Ja wychodzę. –odsunęłam go ode mnie.
Wzięłam ręcznik a następnie się nim okryłam. Poszłam prosto do sypialni, aby się ubrać. Kiedy skończyłam zeszłam na dół żeby zrobić śniadanie. Nagle usłyszałam..

Ciąg dalszy nastąpi..


Przepraszam jak są błędy i za to, że jest krótki rozdział. Postaram się wam to wynagrodzić tym że dodam jutro nowy rozdział :) 

27 komentarzy:

  1. Jezu cuuudo *.*
    W takim momencie przerwać ? Jak możesz?! :c
    Czekam na nn :P

    Zapraszam do mnie:
    http://in-dreams-you-believe.blogspot.com/
    i tu:
    http://alwaytogethe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Czekamy na kolejne i szybko bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeahh Nikol myślała o tym żeby wrócić do Zayn'a ! ♥ NARESZCIE ;D
    Ciekawe co usłyszała Nikol...
    Z niecierpliwością czekam na next :*
    P.S. Śliczny wygląd ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rozdział .. <3 jak zawsze :*
    Czekam DO JUTRA ! Pamiętaj żeby dodać xd
    //wierna czytelniczka *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze supcio rozdział ;) mam nadzieję że szybko napiszesz kolejny, jestem ciekawa co dalej będzie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super a dirty love mnie powaliło po prostu mega super czekam na next /Julcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Super. Super . Kocham. Kocham .kocham <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, kocham ! <3 Szybciutko dodaj nowy, bo nie wytrzymam tego napięcia :O

    OdpowiedzUsuń
  9. C-U-D-O <3 Ale ona musi wrócić do Zayna,bo jak nie to cię znajdę i zabiję xD Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super! dajesz next juz jest "jutro"

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudusia.. :320 lutego 2014 00:29

    Kocham to.. Genialny.. Plisssss.. Next.. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Koocham!! Proszę, żeby Nikol wróciła do Zayna <3 on jej wybaczy to moim zdaniem on też powinna mu wybaczyć, chociaż nie wiem czy on ją na serio zdradził ;( zajebisty i czekam na nexta <3 mała Miley już do Zena mówi tatusiu ;) proszę nie zmieniaj tego ;* oni są dla siebie stworzeni <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Co Usłyszała.?! Co Kurwa Usłyszała.?! xD

    TO Jest..Boooszkie *-* Ty...Ty Kurwa Jak Możesz.? xD Jak
    możesz Mieć Taki Talent.? :D Błagam Cię,Żeby Wróciłą Do Zayn'a A Stylesa Kopłą W Dupkę :3 Blog Jest...Piękny.Niczego Mu Nie Brakuję.

    Życzę Ci Dalszych Sukcesów.:3
    By.:Directioners.

    P.S.NEEEXT .! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Co Usłyszała.?! Co Usłyszała.? Prosze powiedz cooooooo usłyszałarozdział mega i bardzo się ciesze że jutro next <3333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże czemu musisz przerywać w takim momencie teraz się będę cały czas zastanawiać co usłyszała xD
    Rozdział świetny ♥ Czekam na next'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. nic dodać nic ująć po prostu IDEALNE *O*

    OdpowiedzUsuń
  19. MIAŁAŚ DZISIAJ DODAĆ! ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny rozdział mam nadzieje że Malik jej wszystko wytłumaczy i bedą jeszcze razem szkoda mi Miley....... poprostu ubóstwiam twojego bloga *.*
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rozdział! :D Nie rozumiem jak Nikol może robić, coś takiego Zayn'owi... On ją tak kocha, jest w stanie wybaczyć jej nawet zdradę! A ona? Ciągle z Harry'm :/ Przynajmniej przyznała się do błędu i tęskni za Zayn'em ;) Co dalej? Lecę czytać naxta ^^
    M. xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K