niedziela, 2 lutego 2014

Affection cz.39

Wsiadłam do auta Harrego. Jechaliśmy w ciszy po Miley jedynie, co parę minut zerkał na mnie Styles. Znów mi się życie zjebało. Mogłam nie angażować się w to aż tak bardzo, będę cierpieć przez własną głupotę. Zauważyłam, że Harry zatrzymał samochód oznaczało to, że jesteśmy na miejscu.
- Nie płacz.. -złapał mnie za rękę.
- Jak mam nie płakać? Co kurwa?! -spojrzałam się na niego.
- Zaopiekuję się tobą. -odgarnął kosmyk moich włosów
- Nie musisz.. -odparłam.
- Ale Chce.. -przybliżył swoją twarz do moje i wytarł łzy.
Nie wiedziałam, co mam już robić czy zaufać Harremu? Może wrócić do Polski?  Moja mama ucieszyłaby się na mój i Miley widok. Jedyne, co przychodziło mi do głowy to, że chce się napić, uciec z stąd jak najdalej i nie wracać.
- Idę po Miley. -otworzyłam drzwi i wyszłam.
Stanęłam przed domem, zadzwoniłam dzwonkiem i czekałam aż ktoś mi otworzy. Nagle drzwi się odtworzyły, wyszła mama Zayn.
- Nikol kochanie, co tu robisz? Wejdź. -pokazała ręką.
- Nie dziękuje, przyjechałam po Miley.
- Przecież Zayn miała po nią przyjechać po pracy. -zdziwiła się.
- Tak, ale stęskniłam się za nią może pani znaczy się mama ją przyprowadzić?
- Oczywiście już idę.
Czekałam parę minut, które wydawały się ciągnąć w nieskończoności. Chciałam już odjechać z stąd. Chwilę później słyszałam jak ktoś krzyczy.
- Mamusiu! -biegła Miley.
- Słonko moje kochane, stęskniłam się bardzo za tobą. -przytuliłam się do niej.
- A ja za tobą mamusiu i za tatą. -powiedziała radosna.
Wstałam i złapałam ją za rękę.
- Dziękuje za opiekę, do widzenia.
Szłam w kierunku samochodu, nie wiedziałam w ogóle jak Miley na to za reaguje. Może na razie nie będę jej nic mówić, ale będzie się pytać, czemu mieszkamy u Stylesa. Otworzyłam drzwi, usadziłam ją na siedzeniu, zapięłam pasy i sama zajęłam miejsce z przodu.
- Hej wujku! -uśmiechnęła się Miley.
- Witaj aniołku. -odwzajemnił uśmiech.
- A gdzie tata? -zapytała.
- Kochanie posłuchaj mnie uważnie.. -odwróciłam się do niej.
- Będziemy teraz mieszkać u Harrego lub wyjedziemy do babci. Ponieważ ja nie jestem już z Zaynem.. -łzy napłynęły mi do oczu, a Miley przestała się uśmiechać.
- Ale czemu? 
- Nie pasowaliśmy do siebie i proszę abyś już nie zadawał więcej pytań. -odwróciłam się, a po policzku spłynęły łzy.
Harry odpalił auto, ruszyliśmy. Znów jechaliśmy w ciszy, włączyłam radio, oparłam głowę o szybę i pozwoliłam, aby łzy spływały sobie swobodnie.

*Oczami Zayna*

Właśnie wyszedłem z pracy, jestem strasznie zmęczony, chce już do mojej Nikol. Wsiadłem w samochód i ruszyłem w stronę domu moje mamy. Musiałem jeszcze jechać po naszego aniołka. Kiedy dojechałem szybko wysiadłem z auta, podszedłem do drzwi, zadzwoniłem i spokojnie czekałem.
- Zayn? -zdziwiła się mama.
- No ja, a co? -wszedłem do środka.
- Nikol nie dzwoniła do ciebie?
- Nie? A czemu miałaby dzwonić? -oparłem się o ścianę.
- Była tu po Miley z Harrym. -oznajmiła.
- Co? Z Harrym? Ale, po co? -nie wiedziałem w ogóle, o co chodzi.
- Mówiła, że się stęskniła i pojechała.
- Dobra dzięki mamo. -wybiegłem z domu.
Od razu wyjąłem telefon i zacząłem dzwonić do niej, musi mi to wyjaśnić. Wsiadłem w samochód, ruszyłem z piskiem opon przy tym próbując dodzwonić się do Nikol. Niestety nie odbierała. Przyspieszyłem jeszcze bardziej. Od razu jak dojechałem wbiegłem do domu, nawet nie zamykałem samochodu.
- Nikol! -krzyczałem.
Zauważyłem na stole jakąś kartkę i zdjęcia, podszedłem, wziąłem do rąk, ale to, co zobaczyłem ścięło mnie z nóg.
- Nie pisz do mnie, nie dzwoń do mnie, nie szukaj mnie... -te słowa były dla mnie wielki wstrząsem.
Spojrzałem na zdjęcia, byłem na nich z Perrie moją byłą dziewczyną. Nikol tego pewnie nie wie, ale czemu przy tych zdjęciach są teraźniejsze daty jak ja z nią byłem dawno, chyba z rok temu. Muszę wyjaśnić to nieporozumienie.

*Oczami Nikol*

Kiedy dojechaliśmy Miley zasnęła pewnie pod wpływem emocji. Zawsze, kiedy źle coś znosiła to po prostu zasypiała. Harry przeniósł ją do pokoju gościnnego, a ja rozebrałam i położyłam do łóżka. Potem zeszłam po walizki, ale Harry zrobił to za mnie.
- Chodź do salonu odpoczniesz po tym wszystkim. -wziął dwa kieliszki i wino. 
Usiadłam na kanapie po turecku a Harry nalał staranie równe porcje, podał mi jedną i usiadł koło mnie.
- Będzie ci lepiej. -trzymał kieliszek do wina przed moją twarzą.
Nie musiał długo czekać, wzięłam i od razu wypiłam do dna. Czekając na drugą porcje trunku.
- Dziękuje ci za to wszystko..
- Każdy by tak zrobił na moim miejscu. -zapełnił kolejny raz kieliszki.
- Oj nie wiem ty to zrobiłeś, bo.. -przerwał mi w połowie wypowiedzi.
- Bo cię kocham. -podał mi kieliszek.
Tą porcje również szybko opróżniłam, postanowiłam nie bawić się. Wzięłam całą butelkę i piłam z gwintu. Nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.
- Poczekaj tu. -wstał i poszedł.


Ciąg dalszy nastąpi...

Przepraszam za błędy jak są.


56 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jak zawsze!!! Ale przecież ona jest w ciąży i pije???

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Czekam na następny. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. omg magia naprawde magia daj szybko nastepnyy kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. super, pisz dalej, pliss... nie mogę się doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Nikol jest przecież w ciąży ! A pije !!
    Oby nic się nie stało ! :'(
    Nikol za szybko wyciąga pochopne wnioski o Zayn'ie i za bardzo ufa we wszystkim Harry'emu !
    Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni pomiędzy nimi i ona znowu wróci do Zayn'a bo nie chcę żeby ona była z Harry'm ! Miley też ciągle nie może mieć ciągle innych tatusiów !!
    P.S. Cudowny rozdział !! KoChAm <33
    Masz wielki talent <33 :***

    OdpowiedzUsuń
  7. super. pisz dalej , jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super. pisz dalej , jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry jeśli specjalnie zmieniłeś datę przy tych zdjęciach to skręcę ci kark! Jak tak można? Rozwalać związek swojego przyjaciela? Ja rozumiem,że kochasz Nikol,ale powinieneś życzyć jej szczęścia i sprawiać,żę bd jej się cudownie żyło jeśłi tak naprawdę ją kochasz,a nie... Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie jak Hazz mógł ją tak okłamać !! Biedny Zayn i Nikol :( Pewnie Malik zrobi wojnę Harry'emu ... Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Pozdrawiam Nats xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty . Pisz dalej bo już nie moge sie doczekać♥

    OdpowiedzUsuń
  12. CZEKAM! PISZESZ SUPER! Ale znowu krótkie rozdziały :) wiem, że jesteś w gim. i nie masz za bardzo czasu na pisanie ale chciałabym abyś pisała ciut dłuższe,... a tak to jest SUPER!
    Harry i Perrie nie wieże że przerobiliście daty na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. super ;) tylko ona jest w ciąży nie powinna pić.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jak zaczęła pić z gwinta to nie dobrze. Kobieta w ciąży, może pić alkohol *liker,wino itd.* wiadomo, że nie do nieprzytomności, ale kieliszek nie zaszkodzi. Choć też jestem oburzona tym, że zaczęła z butelki pić. xx

      Usuń
  14. OMG :OOO
    ZATKAŁO MNIE :CC
    HARRY TY CYMBALE !!!!xd JAK MOGŁEŚ!? JEJKU... BIEDNA NICOL I ZAYN, EHH... JESTEM ZDRUZGOTANA.. HARRY, WHY?! JEŚLI NA PRAWDĘ BYŚ JĄ KOCHAŁ, TO CIESZYŁ BYŚ SIĘ JEJ SZCZĘŚCIEM.
    OGÓLNIE TO JESTEM POD WRAŻENIEM, 10/10 ZA CAŁOKSZTAŁT ;)
    CZEKAM NA NEXTA, POWODZENIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest boskiiiii <3 Czekam na NEXTA !! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG *.* Ale mam nadzieję że będzie z Harrym *.* Czekam na NN , boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. jest świetny,czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo jak zwykle <3 czekam na next *
    zapraszam:
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/
    http://nig-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na nexta jak on mógł co za ham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapomniałam się podpisać /Julcia :*

      Usuń
    2. Czekaj, czegoś nie kminie. Kto jest tym chamem?

      Usuń
  20. Awwwww to jest boooskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział ! :D Ha, wiedziałam, że Zayn nie zdradza Nikol ^^ Wiedziałam, że nie byłby do tego zdolny, jest za dobry i za bardzo ją kocha :D Za to Harry okazał się zwykłym dupkiem. Kto do cholery zrobiłby coś takiego ?! Przecież Malik to jego przyjaciel, nie powinien tego robić ze zwykłej przyzwoitości. A sama Nikol ? Nie powinna wierzyć w to, co mówi Hazz. Przecież Zee to jej mąż, powinna mu bezgranicznie ufać. Uff, dobrze, że ktoś przeszkodził Stylesowi w realizowaniu jego planu. Zapewne chciał upić Nik i zrobić z nią każdy wie co. Czyżby tym ktosiem był nasz Zayn ? ^^ Oby tak, powinien przemeblować Harry'emu twarz za to czego się dopuścił. Także pozdrawiam i czekam na następny rozdział ;**
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham daj nastepnyy

    OdpowiedzUsuń
  24. to pewnie zayn przyszedł

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy dodasz nowy rozdział ten piękny z reszta jak każde twoje rozdziały na prawde masz talent do tego co robisz kocham po prostu kocham ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nextoka daj :D Znowu wymyśliłam wyraz, znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. troche krótki , ale czadowy. NEXT !

    OdpowiedzUsuń
  28. Superrr :D
    wkasnie niech Nikol wroci do Zayna :-* Czekam na następny . Weronika :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę nie niszcz związku Nikol i Zayna. Blagam

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zawsze NAJLEPSZE jak dla mnie 1000/10 koooochamm
    NEXT :D
    na prawde masz talent <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham szybko next

    OdpowiedzUsuń
  32. proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee next

    OdpowiedzUsuń
  33. ja naprawde nie wytrzymam jestem uzależniona od tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajebisty!!! Chyba jak każdy rozdział było by mi miło jak i ty byś zostawiła kom pod moim blogiem http://story-of-my-dark-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  36. dasz dzisiaj albo jjutro nowy proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  37. boskie dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. NEXTTTTTT :***

    OdpowiedzUsuń
  39. mega, po prostu rycze :3 dalejjjjjj :**

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham, szybko, proszę o NEXT :DDD

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny, aż mi się płakać chce, czekam na NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo next prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze
    prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze sory za ten spam ale to jest genialne kocham tak samo jak dirti love

    OdpowiedzUsuń
  43. e prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Kocham to <3
    Pisz dalej! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. BOSKI ! CUDOWNY ! PER-FECT ! Mam małą informację do osób ANONIMÓW. Komenatrz 'next/kiedynext/dawaj/nextnextnext' jest trochę bez sensu! Dodajcie coś od siebie :) Zawsze milej się na sercu zrobi, jak autor przeczyta jakieś miłe słowa od użytkowników. Także, uwielbiam to i wgl! I teraz sama nie wiem za kim mam być.... Czy za Zaynem i Nikoll czy za Harrym i Nikoll. Chociaż bardziej jestem za Harreh. Także, życze weny i buziakiiii ! :):*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zawsze świetny :D

    czekam na next

    Nowy rozdział więc zapraszam do komentowania i obserwowania: http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. historia która tu jest pisana jest naprawde cudowna, pierwszy raz natrafiłam na tak wspaniały i ciekawy blog z 1D. Wszystkie rozdziały są idealne, i nie przejmuj sie tymi hejtami i pisz dalej bo naprawde ci to wychodzi :)
    czekam na kolejne rozdziały! <333
    ps. Dirty Love też czytam, cudowne xx

    życzę ci dużej weny! :)
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K