sobota, 1 marca 2014

Affection cz.43

- Ale to tylko zajmie chwilkę! -próbowałem ją jakoś przekonać.
- Zayn nie mam dużo czas. Niedługo będę miała samolot.
- Proszę cię..
- Dobrze, ale streszczajmy się. Gdzie mam jechać? -zapytała.
- Dziękuje ci. Za mną będziesz jechać.
- Ale poczekaj, poczekaj. -złożyła ręce na ręce.
- Ile masz zamiar mi zapłacić?
- 10 tys. Wystarczy ci?
- Co? To ja już sobie pojadę. -otworzyła drzwi do auta i wsiadła.
- Czekaj! -zapukałem w szybę.
- Słucham?
- Ile zapłacił ci Harry? -byłem zaciekawiony.
- 50 tys. A ty? Proponujesz mi marne grosze. -zaśmiała się.
- Marne grosz? Dobra niech mi będzie dam ci 100 tys. Może być? -zapytałem.
- Tak. -uśmiechnęła się.
- Suka.. -zacząłem iść w stronę samochodu.
- Słyszałam. Miło mi się robi z tobą interesy. -zaśmiała się.
Nie myślałem, że Perrie się zgodzi. Zawsze była zimną suką bez uczuć. A teraz? Zgodziła się, ale oczywiście za kasę. Nie dziwie się jej. Wsiadłem w samochód i ruszyłem. Jechałem bardzo szybko i co chwilę patrzyłem się czy Perrie jedzie za mną. Na szczęście nadążała. Kiedy dojechałem pod dom Stylesa szybko wysiadłem i od razu pobiegłem do drzwi z zacząłem pukać z całej siły. Obejrzałem się tylko czy Edwards stoi za mną. Patrzyła się na mnie jak by miała zaraz mnie zerżnąć. Niestety, ale ona mnie nie pociąga. Byłem rozczarowany, ponieważ waliłem w te drzwi już chyba z 10 min i nic.
- Daj spokój nikogo nie ma w domu.. -przewróciła oczami.
- Z resztą muszę już jechać, bo nie zdążę na samolot. -zaczęła odchodzić.
- Poczekaj jeszcze chwilę proszę! -złapałem ją za ramię.
- Słuchaj nie mam zamiaru tracić samolotu przez jakąś panienkę, o którą się kłócicie. Wrócę to jej powiem a ty mi zapłacisz. -ryknęła.
- W takim razie, kiedy wracasz?
- Za 5, 6 miesięcy.
- Co?! -nogi zrobiły mi się z waty.
- Przecież to mnie pół roku! Myślałem, że jedziesz na jakiś miesiąc! Nie możesz! -krzyczałem.
- Mogę! Moja mama jest chora.. Być może to są jej ostanie miesiące życia. -rozpłakała się.
- Muszę już iść Zayn. Mam do ciebie numer dam ci znać jak będę miała zamiar wrócić. Cześć.
Stałem jak wryty. Nic nie wiedziałem o tym, że jej mam może umrzeć, ale to nie zmienia tego, że będę przez ten czas sam. Usiadłem na schodach i schowałem twarz w dłoniach. Całe życie mi się spierdoliło przez Harrego. Nie wiem jak ja wytrzymam tyle czasu sam. Wstałem leniwie, wsiadłem do auta i powoli ruszyłem w stronę domu.

*Oczami Nikol*

Zakupy strasznie mnie wymęczyły. Harry kupował wszystko bez namysłu, ale kto bogatemu zabroni? Oparłam głowę o szybę i czekałam jak dojedziemy do domu. Miley również była
zmęczona, bo już chyba zasnęła. A Harry? Jego 
nic nie wymęczy. Robiło się powoli ciemno, dlatego patrzyłam się na zachód słońca, który był piękny. Niedługo słońce zniknęło tak samo jak moje zaufanie do Zayna. Z Harrym w ogóle się nie dopełniamy. 
Jesteśmy inni. Nie pasujemy do siebie, 
dlatego brakuje mi Malik. Z nim wszystko było inne. Takie wspaniałe
ekscytujące a z Harrym? Nudne. Jedynie seks z 
nim nie jest nudny. Niestety taka prawda. Chyba wylecę do Polski. Bo nie mam zamiaru z nim zostać..


Ciąg dalszy nastąpi..

Przepraszam jak są błędy.

Kochani chciałam wam powiedzieć iż Affection zbliża się ku końcowi. Nie wiem dokładnie ile napiszę jeszcze rozdziałów, ale to już jest końców przygód Nikol i Zayna. Proszę was o jedno, nie smucicie się ponieważ mam dla was niespodziankę którą ogłoszę dziś wieczorem o 20. 30 ^ __ ^

Proszę o to aby każdy kto przeczytał rozdział, aby go skomentował! To tylko chwilka a wielka motywacja dla mnie! :-)

46 komentarzy:

  1. Szkoda, ze to koniec. ale i tak kocham ten blog. zarąbisty. nie moge sie doczekac niespodzianki. chyba nowe opowiadanie. ;) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE PROSZĘ NIE KOŃCZ GO TO JEST CUDOWNE TYLE NA TO CZEKAŁAM PROSZĘ NIE KOŃCZ :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny *.* szkoda że się kończy....:/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na niespodzianke ;))
    Rozdział fajny :)


    zapraszam do mnie nowy rozdzial.
    http://alwaytogethe.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jak zawsze fajny tylko czekam na niespodzianke :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny rozdział! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. JA chcę kolejny!!! A szczególnie czekam na niespodziankę o 20:30 ^_^ pozdrwiamm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cię! Fajny i ciekawy rozdział. Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz talent!
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Niespodzianka! Kooocham będę na pewno czekała ; p Szkoda że to już końcówka . mam nadzieję że oprócz Dirty Love jeszcze stworzysz nowy blog ; * Kocham Cię normalnie ;d Jesteś niesamowita. Masz więlką pasję ; * Czekam na niespodziankę i kolejne rozdziały ; ******

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Szkoda, że zbliża się do końca :/ Ale nie smutam się za wcześnie, czekam na next i na niespodziankę :)

    +Zapraszam do mnie:
    http://same-mistake-again-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste , ale oby zayn był z nikol <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo *ZGON* *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, Co? Nie możesz go zakończyć! :O Co ja wtedy zrobię? Uwielbiam tego bloga.. :/
    Czekam na niespodziankę :D
    A wgl. to świetny rozdział :D Jakoś tak dziwnie mi było kiedy Perrie sie rozpłakała, mam nadzieję, że bez jej pomocy również uda się Zaynowi odzyskać Nicol <3

    + SPAM :) Przepraszam : / Zapraszam do mnie jeśli oczywiście znajdziesz czas. ;)

    http://dark-memories-harry-styles.blogspot.com/

    Willy to szesnastoletnia, bardzo pokrzywdzona przez los dziewczyna. Jej matka jest prostytutką, którą nic nie zatrzymało, aby zabrać 'małą' na bezludzie. Kiedy docierają na miejsce matka zostaje porwana i zgwałcona. Dziewczyna zostaje sama. Nie wie gdzie jest i co ma robić. Na jej drodze staje arogancki, zarozumiały chłopak. Rasowy podrywacz i łamacz serc. - Harry Styles wraz ze swoją paczką do której należy jego dziewczyna Emma Robinson i Zayn Malik wraz ze swoją ukochaną Jane Albą. Przyjaciele kochają WYŚCIGI SAMOCHODOWE, ALKOHOL, ZIOŁO i SEX. Will jest rozdarta na małe kawałeczki, ponieważ Zayn zaczyna coś do niej czuć. Czy 'mała' poradzi Sobie z uczuciem do Harry'ego, który je odwzajemnia, lecz nie umie, a może raczej nie chce tego ujawnić? Czy dowie się o jego przeszłości ?
    Dowiesz się czytając DARK MEMORIES. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mam nadzieję, że Zayn i Nikol będą razem :) :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne opowiadanie.:D Mam nadzieję, że Ona uwierzy Zayn'owi i znów będą razem... <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział! :D Ale Pezz jest pazerna - 100 tys. za zwykłą przysługę? xD I do tego wykręciła się chorobą matki, bo nie wierzę, że to prawda ;3 Ale Nikol nareszcie uświadomiła sobie, że nic do Harry'ego nie czuje ^^ I tęskni za Zayn'em :D Założę się, że kiedy Nik i Hazz wrócą do domu, to Malik nadal będzie czekał na tych schodach i wreszcie się pogodzą! :D Coś mi mówi, że tak właśnie będzie ^^ Także pozdrawiam, całuję i czekam na next ;*
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda Że Koniec ;c Śliczne. Taki Mąż jak Zayn To Skarb..Nie Podda Się.. <3! NEXT.!

    By.:Directioners.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow świetne jak zawsze!!!! Ona muuusi byc z Zayneeeem <3
    Czaekam na next ;*
    zapraszam do mnie :
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie no koniec kocham to i cię i wog jesteś cudowna ---angelika

    OdpowiedzUsuń
  22. super czekam na nexta :p /Julcia :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tochę szkoda ;c ale się cieszę, że w ogóle miałaś czas aby nam to pisać i wgl. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, czekam na nn <3 Szkoda, że to końcówka. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, nie zmuszam, ale jeśli zechcielibyście przeczytać jakiś nowopowstany blog z imaginami, zapraszam na http://1d-fanfic-imagin.blogspot.com/ dopiero zaczynamy <3
    Co do bloga, fajny <3 Będę tęsknić za nim...

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda. .. Ale cóż. Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawaj kolejny , trzymasz nas w napięciu ... aww ; *

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo niech nikol wróci do zayna! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Magicznie przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chcem kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubie takiego napieciaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham twojego blooga kocham ciebie pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K