poniedziałek, 27 stycznia 2014

Affection cz.38

*Rano*

Obudziłam się gdzieś po 9. Zayn już nie było pojechał pewnie do pracy. Wstałam i powolnym krokiem poszłam do łazienki wziąć prysznic. Odkręciłam kurek z wodą, rozpuściłam moje długie włosy i pozwoliłam, aby woda oblewała całe moje ciało. Zaczęłam dotykać się po brzuch, właśnie tam rodzi się nowe życie, ale boje się, że stracę ją/jego, muszę dbać o siebie. Myślałam nad tym wszystkim, a jak to prawda, że Zayn mnie zdradza? Dziś się dowiem. Zakręciłam z powrotem wodę, wyszłam i okryłam się miękkim materiałem. Stanęłam naprzeciwko lustra i zrzuciłam ręcznik, a może nie jestem zbyt idealna dla Zayna? Co Harry widzi we mnie? Poszłam i ubrałam się w to, postanowiłam zrobić sobie śniadanie. Zrobiłam tosty, kiedy skończyłam pozmywałam. Rozłożyłam się na kanapie w salonie i włączyłam jakiś film. Cholernie mi się nudziło, patrzyłam na zegarek i wyczekiwałam 10 godziny aż przyjdzie Harry ze swoimi 'dowodami'. Usłyszałam dzwonek, szybko pobiegłam do drzwi, aby je otworzyć. 
- Nikol, to jest Perrie. - Harry pokazał gestem na dziewczynę o bok. 
- Hej. -podała mi rękę a ja niechętne odwzajemniałam to. 
- Wejdzie. -pokazałam ręką.

Udaliśmy się do salonu. Poszłam po jakieś szklanki i napój. 
- To czekam na dowody. -usiadłam na kanapie. 
- Perrie ci wszystko powie. -powiedział. 
- Więc tak zacznijmy od zdjęć. -zaczęła wyciągać z torebki kładąc je przede mną.
- Zayn cię zdradza, od samego początku. -powiedziała. 
- A z skąd mam wiedzieć że to  nie są photoshopy? -po mojej twarzy mimowolnie zaczęły lecieć łzy. 
- Nie są, mogę ci jeszcze pokazać sms, listy chcesz? -zapytała.
To nie są photoshopy, głupia ja, co ja sobie myślałam.
- Przykro mi. -chciała mnie pogłaskać po ramieniu, ale wstałam i podeszłam do okna. 
- Czyli miałeś rację. -zaczęłam jeszcze bardziej płakać. 
- Ja zawszę mam rację kochanie. -wstał i objął mnie od tyłu. 

- To może ja już sobie pójdę. -powiedziała wstając. 
- Poczekaj, naprawdę on mnie zdradza z tobą? -miałam jeszcze jakieś nadzieje, że to jest jedno wielkie kłamstwo. 
Przez chwilę było cicho, ale po chwili powiedziała. 
- Naprawdę nie oszukuje cię, nie miałabym, po co, za to bardzo ci współczuję. -poszła sobie a ja upadałam bezwładnie na ziemie.
- Nie przejmuj się tym chujem masz mnie. -przytulał mnie. 
- Miałeś racje a ja głupia ci nie ufałam, przepraszam. -popatrzyłam się prosto w jego zielone oczy. 
- Nie masz, za co. -głaskał mnie po głowie. 
- Gdzie ja teraz będę mieszkać? Za co będę teraz żyć? -mówiłam roztrzęsiona. 
- Spokojnie masz mnie, u mnie będziesz mieszkać z Miley. -objął moją twarz rękami i zaczął mnie całować. 
Nie miałam w ogóle sił, aby go odepchnąć. Kiedy skończył wstałam i poszłam do garderoby się pakować, a Harry podążał za mną. 
- Pomóc ci? -usiadł na szafce. 
- Nie dam sobie radę. -wrzucałam wszystko do walizki. 
- A Miley? -zapytał. 
- Miałam jechać po nią z Zaynem jak wróci z pracy. 
- To pojedziemy po nią jak się spakujesz i ją. -bawił się kluczykami. 
Skończyłam się pakować, a Harry zaniósł moją walizkę do samochodu, została jeszcze do spakowanie Miley. Poszłam i tak samo wrzucałam wszystko, co leżało pod ręką.
- Spokojnie Nikol. -złapał mnie za ręce. 
- Jak tylko znajdę pracę, wyprowadzę się i będziesz miał mnie z głowy. 
- Nie ma mowy! -warknął. 
Gdy skończyłam, zapięłam walizkę i podałam ją Harremu. 
- Czekam na ciebie w aucie. -wziął walizkę i wyszedł. 
Nie wierzę jak on mógł, nie wiem może woli wytapetowane dziewczyny tak jak tą Perrie? Kocham go bardzo i myślałam, że on mnie, ale najwidoczniej kolejny raz nabrałam się. Zostałam znów sama z Miley i kolejnym dzieckiem w drodze. Położyłam zdjęcia na stole w salonie i napisałam na kartce: 





Ciąg dalszy nastąpi... 


Przepraszam jak są jakieś błędy. 






61 komentarzy:

  1. Świetne kiedy następna część?

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o Zayn ?!?!?!?!!?!?
    Oby wszystko się jakoś dobrze rozwiązało !! Mam taką nadzieję bo nie chcę żeby Nikol była z Harrym !!! :(
    Mam nadzieję że do siebie wrócą z Zayn'em <3
    P.S. Świetny rozdział ! KOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czekam na nastepny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa... daaalej ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie! super,boski! kocham go ♥ *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne <3 Trochę krótki ;// Ale spoko <3
    Zapraszam do mnie, to mój nowy blog, zależy mi na opiniach innych, więc jeśli możesz, poczytaj i skomentuj <3
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny *O* /Natala

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :333 Wg mnie Nicole powinna być nadal z Zayn'em

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam,czekam i chyba się nie doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiammmmmmmm <3 kocham . Ps : wolalabym aby Zayn byl z Nicol niz Harry

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu w takim momencie,czekam z niecierpliwością na nexta

    OdpowiedzUsuń
  12. jej już jest ale fajny /Julcia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku to jest zajebiste czekam na na stepne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNY !! Pisz dalej nie moze sie doczekac a wszystkie problemy musza sie rozwiazac <3<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cholera Zayn! Co ty narobiłeś?! Ona jest w ciąży idioto! A do tego jesteście po ślubie!

    OdpowiedzUsuń
  16. :O :'( Kocham poprostu te twoje opowiadania <3
    Pisz dalej :* Koooocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Je-jestem roztrzęsiona...... jeju, Harreh <3 moj mężulek *-* ohhh, Zen.. jak mogles. Szybko next, bo umre :333333 <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. super, pisz dalej :) nie mogę się doczekać następnego rozdziału :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :-) :-* Dziekuje. Czekam na nastepne rozdzialy. Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. O ludzie !!! <3 Kocham !!! Dawaj NN <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawaj Nexta !!!!!! Kocham twojego bloga <3 Co to się będzie działo ;) Mam nadzieję że będzie z Harrym :) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, myślałam że Harry kłamie :/ a jednak nie :((
    Mam nadzieję że to jakaś pomyłka... ja nie chce że by sie rozstali ;((

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham twojego bloga!!!!!!!!!!! ale muszę przyznać że było lepiej kiedy nie było Nicol tylko [ti] ponieważ wtedy każdy wyobrażał sobie siebie na tym miejscu ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. biedna Nikol :c
    dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  25. super ;) mam nadzieje ze Harry ja oklamal i ze to photoshop ;33

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nie mogę się doczekać następnego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie pisz dalej i zapraszam na mojego :* http://story-of-my-dark-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rozdział ! :D Kurde, myślałam, że Harry nie ma żadnych dowodów na Zayn'a, ale najwyraźniej się myliłam. Naprawdę ? Czy to możliwe, że Malik ją zdradzał ? Na pewno nie, musi mieć jakieś racjonalne wytłumaczenie ;3 Przecież tak ją kochał ! To nie może się tak skończyć :P Mam nadzieję, że Zee nie zastosuje się do prośby Nicoll i zacznie ją szukać, zanim między nią, a Harry'm ponownie dojdzie do czegoś ostrzejszego. Pozdrawiam i czekam na next ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  29. a to ci checa *.* hahahahahha , myślałam, że to kłamstwo, ale jak Zayn mógł ją zdradzić ?!? no jak o.O

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę cię napisz jak najszybciej ten rozdział , ponieważ ja już niemogę wytrzymać. Kiedy będzie następna część tego wspaniałego Imagin'a ? Kocham cię Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG ! Jejku, az mnie brzuch z nerwów rozbolał ;c
    Zayn ! :O Jak mogłeś ?! Herry skorzysta z okazji xd
    Rozdział super ! czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam z niecierpliwoscia na kolejne rozdzialy ! Oby tak dalej ! Juz nie moge sie doczekac dalszych losow Nikol <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny ;* oby to byla nie prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ohh... Wole Zaynaaa!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ;D
    Ale mam nadzieję że to sie wszystko wytłumaczy !! Ona musi być z Zaynem ! ;3. CUUDO <3 Szybko NeXt ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie cudo mam nadzieje ze kolejna czesc pojawi sie szybko

    OdpowiedzUsuń
  37. Brak mi słów Powiem tak to.jest najlepsze opowiadanie jakie w życiu czytałam a troche tego bylo
    NIESAMOWITE <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  38. super. Ciekawe co będzie dalej ;33

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowite *-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Beauty <3 Super, dawaj nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży! :)
    Szybko! :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award :) więcej informacji na : http://jednokierunkowe1d.blogspot.com/2014/01/versatile-blogger-award.html
    :)(:

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny! Czekam na NEXT.
    W wolny czas zapraszam do mnie
    -------> http://life-for-eternity-scarlett-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bosko ! Czekam dalej . Jaka ona biedna :(

    OdpowiedzUsuń
  45. poosze next kocham

    OdpowiedzUsuń
  46. ooooooooooo boskie

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedy następna no ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  48. i to też zmieni sie w kolejny imagin z harrym w roli głownej !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też sie zastanawiam -,-

      Usuń
    2. Spokojnie :D Nie jak będziecie dalej czytać to zobaczycie wszystko co i jak :)

      Usuń
  49. Super !!!!! Czekam na Nexta ! <3 Mam nadzieje ze Nicol będzie z Harrym !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. omomom kocham too na maxa szybko next

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K