poniedziałek, 9 grudnia 2013

Affection cz.28



 Szliśmy i szliśmy aż nagle Zayn powiedział: 
- Kochanie możesz zdjąć chustkę.
Zdjęłam ją i jak zobaczyłam to wszytko to aż mi się łezka w oku zakręciła. Zayn naprawdę się postarał.
- Kocham cię Zayn. 
- Ja ciebie też kochanie, chodzi bo kolacja nam ostygnie. 
Zayn odsuną krzesło a ja usiadłam. Poszedł i zaraz wrócił z tacą pełną jedzenia. Podał mi i sam zajął swoje miejsce. 
- Zayn ale po co to wszytko? 
Zayn- Nie lubisz chodzić na kolacje? 
- Lubie. 
Głupia jestem. On mi się nie oświadczy. A może on nie chce żebym była jego żoną? 

*Oczami Zayna* 
Nie wiem jak to zrobić, wstydzę się jej oświadczyć a jak odmówi? 
- Kochanie? 
- Tak? 
- A myślałaś nad 2 dzieckiem ze mną? 
-  Myślałam. 
- To chciałaś byś ze mną mieć dziecko? 
- Tak. 
- To się cieszę. 
Kurczę ale jest niezręcznie. Ale muszę to zrobić. Wstałem i uklęknąłem przed moją przyszłą żoną. 
- Zayn co ty robisz? 
- Kochanie od dawna chciałem to już zrobić ale nie wiedziałem jak. 
Nikol zostaniesz moją żoną? 
- Ależ oczywiście że tak! 
Założyłem jej pierścionek na palec. Wstałem i ją przytuliłem. 
- Tak się bałem że odmówisz. 
- Czemu miałam bym odmówić? Kocham cię i już zawsze będę 
- Też cie kocham i zawszę będę. 

*Oczami Nikol* 
Nie wieże a jednak oświadczył mi się. Tak bardzo się cieszę.
Resztę wieczoru przegadaliśmy o naszych wspólnych planach.
- Wracamy do domku? 
- Tak, jestem strasznie zmęczona. 
Wziął mnie na ręce i zaniósł do samochodu. Kiedy wracaliśmy zasnęłam.

Ciąg dalszy nastąpi... 

Przepraszam że taki krótki i do dupy rozdział ale naprawdę staram się. 
Kolejny rozdział dłuży i fajniejszy postaram się dodać w ciągu tego tygodnia. 
Pozdrawiam was kochani !! <3 

15 komentarzy:

  1. Super. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje opowiadanie !! A rozdział zajebisty jak wszystkie !! <3 Czekam na następny :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next. I powiem ci ze sie zakochalam w Affection <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Są zaręczeni! I myślą o 2 dziecku! Yay! Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :)
    Czekam na next ;*
    Zapraszam do siebie
    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zacznijmy-od-poczatku.blogspot.com/?m=1
      Twoje imaginy zajebiste.
      Zapraszam do mnie

      Usuń
  7. Next <3<3 to jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebisty po prostu jak zawsze czekam na NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Next <3 BOSKIE *0* Pisz dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny rozdział ^^ Aaa, Zayn nareszcie się oświadczył ! :D I Nicoll chce mieć z nim dziecko ! Słodszego rozdziału nie mogłam się spodziewać ;3 Coś czuję, że w następnym pojawi się coś ostrego xD Mylę się ? Lecę czytać kolejny ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K