niedziela, 22 grudnia 2013

Affection cz.32

*Trochę później*

Minęła już 12.00 w nocy. Zabawa była zajebista. Miałam nie pici ale co tam. Najbardziej nawaliła się Jade ale jakoś daje jeszcze radę. Tańczyłyśmy,piłyśmy, gadałyśmy i śmiałyśmy się. Tylko jedno mnie niepokoiło co chce Harry?
- Jade? A ty kiedy bierzesz ślub z Lou? -zapytałam popijając drinka.
- Szczerze? Nie gadaliśmy jeszcze o tym. -odpowiedziała.
- Wy się cieszcie że wasi w ogóle się wam oświadczyli. Mi Liam jeszcze nie. -odparła smutna Bella.
- A ja nie mam chłopaka i żyje. -powiedziała Kinga.
- Oj Bella! Zobaczysz Liam niedługo to zrobi. A teraz bawmy się! -odpowiedziałam.
Ja i Bella
Tańczyłam z Bellą. Nie wiem czemu ale bardzo ją i Jade lubię i one chyba mnie też. Nagle naszą zabawę przerwała Kinga.
- Dziewczyny ja muszę iść już. -odparła Kinga. 
- Szkoda.. Chodź odprowadzę cię. -odpowiedziałam.
Poszłam ją odprowadzić ale przy drzwiach pogadałyśmy jeszcze sobie. Pożegnałam się z nią i poszłam zobaczyć co robią dziewczyny. Weszłam do salonu a one spały. Jak mogły! Jest dopiero 1.00 w nocy. Postanowiła ich nie budzić tylko posprzątać żeby jutro mieć miej zadań. Przykryłam je i wzięłam się do roboty. W końcu nie byłam aż taka pijana. No może troszkę.

*Oczami Zayna* 

Chłopaki naprawdę się postarali. Ten klub jest świetny. Piłem drinki jeden za drugim. Nie będę się ograniczał w końcu to mój wieczór kawalerski. Dobrze że Nikol jest w domu bo nie spodobałoby się jej że tyle pije. Ale co oczy nie widzą temu serce nie żal. 
- Chłopaki ja spadam. -powiedział Harry. 
- Czemu? -zapytałem zdziwiony. 
Reszta też się zastanawiała. 
- Zmęczony jestem. -odpowiedział. 
- Ta jasne. Pewnie na dupy jedziesz. -odparł Louis. 
- Może. A co cie to obchodzi? -odpowiedział zły. 
- Dobra spokojnie. Jak chce to niech jedzie. -oznajmiłem. 
- Dzięki stary. Cześć do jutra. -odpowiedział i wyszedł. 
Chłopaki wyciągnęli mnie do tańca. Więc poszedłem i bawiliśmy się dalej. 

*Oczami Nikol* 

Jeszcze tylko 2 szklanki do umycia i koniec. Była strasznie zmęczona. Do tego dochodził alkohol.
- No i już. -odparłam zadowolona że już posprzątałam. 
Dziewczyny strasznie chrapały. Sama też postanowiłam się położyć. Poszłam do garderoby żeby się przebrać. Gdy zaczęłam się rozbierać zadzwonił do mnie telefon. Patrzę a to Harry. No tak miał przyjechać. 
Odebrałam: 
- Hej słuchaj ja jestem przed domem otwórz mi drzwi. -powiedział Harry. 
- Już idę. -odparłam. 
Szybko założyłam koszulkę i poszłam. Byłam w samych majtkach i koszulce która jak na złość odznaczała moje piersi. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam Harrego. Nie był pijany. Chyba w ogóle nie pił. 
- Hej to mogę wejść? -zapytał. 
- Tak jasne. -odpowiedziałam. 
Poszliśmy do sypialni. Bo w salonie spały dziewczyny. A nie chciałam ich obudzić. 
- Więc co jest? -zapytałam. 
- To nie jest takie łatwe. -odparł. 
- Co nie jest łatwe? -zapytałam. 
- To co chce ci powiedzieć. -odpowiedział zdenerwowany. 
- Co chcesz mi powiedzieć? -zapytałam. 
Zaczął się do mnie zbliżać a ja oddalać. 
- Chce.. -mówił.
Nagle uderzyłam w ścianę. Nie miałam już gdzie się oddalać. Ale ona nadal podchodzi coraz bliżej aż oparł się ręką o ścianę. Nasze nosy prawie się stykały. Nie wiedziałam co robić. Wołać pomocy czy po prostu nic nie robić. 
- Chce ci powiedzieć że bardzo ale to bardzo mi się podobasz. Słyszałaś pewnie to dużo razy że jesteś piękna dlatego nie będę tego mówił. Ale powiem co innego. Zakochałem się w tobie. Nikol kocham cię. -powiedział zbliżając się ustami do moich.
Stałam jak wryta. I nic nie mogłam zrobić. Nasze usta dotknęły się. Zaczęliśmy się namiętnie całować. A ja w ogóle nie protestowałam. Kochałam Zayna ale teraz uświadomiłam że również coś czuje do Harrego. Złapał mnie za pośladki i usadził na komodzie. Całował moją szyje przy tym mówiąc że mnie kocha. Zdjął moją bluzkę a ja jego. Wziął mnie na ręce i położył na łóżku. Całował mnie całą. Wiem nie powinnam tego robić. Ale tak naprawdę nie mam sił mu przerwać. Zaczęliśmy się kochać. Był inny niż Zayn. Bardziej brutalniejszy. Wchodził szybko i mocno przy tym całował mnie. Dawał mi dużo rozkoszy. 
- Harry.. - powiedziałam przez jęki.
- Dojdź kochanie. -odpowiedział. 
Nasze jęki krzyżowały się. Staraliśmy jak najciszej żeby dziewczyn się nie dowiedziały co my tu robimy. 
Nagle poczułam że dochodzę. Wbiłam mocno pazury w plecy Harrego . On również doszedł. Czułam jak jego płyn wypełnia mnie. Dobrze że biorę proszki. Pocałował mnie i opadł koło mnie. Był strasznie zdyszany i zmęczony. Ja również. Przytulił mnie i zasnęliśmy. 


Ciąg dalszy nastąpi...

36 komentarzy:

  1. O kuźwa.. Co na to Zayn? Ja pierdziele.. Kochana pisz dalej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mam nadzieje że nie będzie z tego jakiś dzieci albo coś :/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja.... o.o
    To było wspaniałe.. Ale gdyby Zayn wiedział czemu Hazza wychodzi pewnie by go z tego klubu nie wypuścił ... XD
    I pewnie rano Malik wejdzie do sypialni i ich zobaczy.. :c
    No cóż szczerze nie mogę się doczekać co dalej!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Nominuje cie do Liebster Award
      Pytania na moim blogu :
      http://light-in--the-tunnel.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

      Usuń
  4. Masz dar. Ogólnie całe to opowiadanie mi się podoba. Fajnie jak byś brała przykład z black ;) podobały mi się początkowe rozdziały oraz ten. Ponieważ jest akcja.. nie możesz przesladzać tego bo będzie nudno. Musi być ostra fabuła i wtedy jjesteś najlepsza ..

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jezu! Pewnie rano Zayn przyjdzie do domu,wejdzie do sypialni i ich zobaczy i to jeszcze w dzień ślubu... No więc czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG *.* Ale boskie <3 Czekam na NEXTA <3

    OdpowiedzUsuń
  7. JEJ! <3 Zajebiste kochana! <3
    Kiedy następne? Nie mogę się doczekać. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz szybko next. Twoje opowiadania sa zaczepiste czekam.na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ale ty genialnie piszesz czekam z niecierpliwością na następny rozdział.....zaskoczyło mnie to że przecież Harry i Zayn są przyjaciułmi nie no czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty ! <3 Ale bardzo szkoda mi Zayna :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog jest zajebisty! Pisz dalej czekam na next <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie przeczytałam całego bloga i powiem Ci że jestem ... ZACHWYCONA !!!
    Genialnie piszesz :* jest kilka błędów, ale to szczegóły :P z niecierpliwością czekam na kolejny zapewne super rozdział <3 + możesz usunąć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy z góry dziękuje <3
    Ps. Bardzo szkoda mi Zayna :'(
    Pozdrawiam Nats xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. o jpd nie wieżę przed ślubem a w sumie to już w dniu ślubu ciekawa jestem co będzie dalej pisz dalej kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. DEBIL Harry -,- on wszystko spierdolił ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Supperrr!!!! Tylko najbardziej szkoda mi Zayn'a.. Ale co tam! Imagin - PER-FECT <3 Next!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG OMG;** !!
    Koooocham twojego bloga <3
    Szkoda mi Zayna.... XD
    Czekam na nn *W* Pozderki;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne *-* Kiedy następny rozdział ? Nie mogę się już doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej ! zdradziła Zayna :/ogólnie to megaaa ! <3
    next !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy next.? <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy następna <3 Proooooooszę jak najszybciej :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny rozdział tak jak inne! Uwielbiam twojego bloga! I Ciebie również! Świetnie piszesz! K. C. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział! ♥ Czekam na neexta ;D

    http://because-love-can-be-eternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ale już jest tak do dupy fajnie że go zdradziła serio... do dupy jak mówiłam dzień przed ślubem go zdradziła a niby go kocha... -,-

    OdpowiedzUsuń
  24. Bóg Cię opuścił kobieto , że ona zdradziła Zayn'a ? ._. I to jeszcze dzień przed ślubem ... super ;/ -,-
    Ale rozdział poza tym spoko

    OdpowiedzUsuń
  25. no no ten rozdział i cała historia zapowiada się bardzo ciekawie :)
    całe opowiadanie jest cudowne i bardzo wciągające <3
    szkoda że Nikol zdradziła Zayna przed samym ślubem -.-
    ale cóż ;/
    czekam na następną część :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział :) Podoba mi się i czekam zniecierpliwiona na następny :) :) Oby szybko się pojawił :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG !!
    Zajebiste!
    Czekam na next <3
    Harry, no no:* xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy next :-P Proooszę mogła byś dodać jeszcze dziś bo nie mogę się doczekać i chcę wiedzieć co dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy NEXT ?, bo nie mogę się doczekać ... :|

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na następny :D Błagam niech się niedługo pojawi :D Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  31. SUPER rozdział tylko....
    Tylko nie podoba mi się, że zdradziła Zayna... ale takie życie ;) Czekam na Nexta! <3
    http://1d-one-little-thing.blogspot.com/

    Horanowaxxx:*

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy dodasz? nei mgoe sie doczekac.... :/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny czekam na next zapraszam do mnie
    http://makeyouloveme25.blogspot.com/
    http://withurlove25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajebisty rozdział ! :D Że tak powiem: co za zdziwka ! Kurwa, przecież ona jutro bierze ślub ! Nie dość, że się najebała, to jeszcze przespała z najlepszym przyjacielem swojego przyszłego męża ! A on ? Kurwa, jak mógł zrobić to Zaynowi ? Był wszystkiego świadomy ! Nie mogę na nich patrzeć... 'Czuję coś do Harry'ego' - przecież ona w ogóle go nie zna ! Mam nadzieję, że Zayn ich przyłapie. Tak i wszystko odwoła. Ciekawe czy mnie posłucha ? ;3 Czytam next.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K