wtorek, 10 grudnia 2013

Affection cz.29

Obudziłam się ale Zayna nie było przy mnie. Wstałam założyłam jego koszulkę i szorty. Ciekawe gdzie on jest? Zauważyłam go na tarasie. Szłam w jego stronę ale usłyszałam że z kimś gada.
Zayn- Tak, tak powiem jej ale nie teraz! Nie wiem jak ona na to zareaguje. Wiem muszę ale nie teraz ok? Dobra to cześć!
Szybko pobiegłam do łazienki. O co chodzi? Poprawiłam się trochę i wyszłam. Poszłam w stronę kuchni.
- Hej kochanie!
- Hej.
- Wyspałaś się?
- Tak, a ty?
- Też, słuchaj może zaczniemy już planować ślub? -Zayn podszedł do mnie i objął mnie od tyłu.
- A co się tak śpieszysz?
- Bo chce żebyś była już tylko moja. -zaczął przegryzać płatek mego ucha.
- A ty nie chcesz żebym był tylko twój? -zapytał.
- Jesteś już. -powiedziałam.
Zaczęliśmy się namiętnie całować. Zayn złapał mnie z pośladki,podniósł i posadził na blacie kuchennym.
- Będziesz grzeczna i będziesz się mnie słuchać? -śmiał się tym swoim głupim uśmieszkiem.
- Nie. -zaczęłam się z nim droczyć.
Wykorzystałam jego moment nie uwagi aby uciec do garderoby.
- Kotku serio? -zaczął biec za mną.
Wbiegłam, zamknęłam drzwi i w spokoju chciałam się ubrać.
- Kochanie a może pojedziemy do wesołego miasteczka?
- Chętnie tylko się ubiorę.
- Dobrze to ja zrobię śniadanie.
Kiedy skończyłam się ubierać poszłam do kuchni zobaczyć co mój misio zrobił na śniadanie.
- Mniam naleśniki. -powiedziałam.
- Takie jak lubisz kochanie. Chodzi do mnie. -wskazał ręką miejsce na jego kolanach.
Usiadłam a Zayn zaczął mnie karmić a ja jego. Musiało to wyglądać komicznie i zarazem słodko.
- Ale tak wiesz że cię dziś zerżnę? -odparł.
Normalnie zatkało mnie. Zayn nigdy by tak nie powiedział chyba. A może nie znam jego tak dobrze. Ale taki Zayn też mi się podoba.
- Wiem.
- To jedziemy?
- Jedziemy.

*Pół godziny później*

Staliśmy w samym centrum wesołego miasteczka. Tu jest tak pięknie.
- Kochanie zadzwoń żeby przywieźli Miley. Ucieszy się, ona tak kocha wesołe miasteczka. -powiedziałam podziwiając to wszytko.
- Dobrze już dzwonie. A wiesz co kotku?
- Tak?
- Stęskniłem się za nią.
- To dobrze w końcu jesteś jej tatą teraz.
Naprawdę chyba nie byłam w piękniejszym wesołym miasteczku w życiu. Dookoła pełno małych kolorowych lampek, zapach popcornu, waty cukrowej i kawy. Pełno ludzi, gier i maszyn które jeżdżą w górę,dół,bok i gdzie się tylko da. Moja córka musi to zobaczyć.
- Harry powiedział że za jakieś 10 minut będą bo są niedaleko.
- Ok. -odparłam.
-Choć wygram dla ciebie misia co ty na to kotku? -uśmiechnął się.
-Dobrze.
Wziął mnie za rękę i poszliśmy zobaczyć gry. Zayn wybrał strzelanie do celu z broni. Wątpię że uda mu się cokolwiek ustrzelić.
- Kotku to którego chcesz misia? -popatrzył na mnie oczekując odpowiedzi.
- Yyy... Tego! -pokazałam tego pięknego dużego misia.
- Kochanie uniesiesz go?
- Nie ale ty tak. -odparłam chichocząc.
 Pan podał mu pistole i powiedział że ma 3 strzały jeżeli nie trafi miś nie będzie mój. Patrzyłam na Zayn był strasznie skupiony. Nagle strzelił i trafił, jeszcze raz i też trafił,ostatni i też trafił!
- Wow! Proszę piękny miś dla pięknej pani. -odparł sprzedawca.
-Zayn! -krzyknęłam.
- Co? coś się stało? -pyta przerażony.
- Nie ale jakim ty cudem tak dobrze strzelasz?
- Chciałem zdobyć dla ciebie misia.
- Ale strzelałeś jak zawodowiec!
- Przypadek! Kochanie wyluzuj się trochę.
Chciał mnie przytulić ale go odepchnęłam.
- Ej proszę cię nie psujmy tej pięknej atmosfery.
- Jeżeli obiecasz mi że nie kłamiesz! -czekałam na odpowiedź.
- Obiecuje. To był czysty przypadek.
Podszedł i chciał znów mnie przytulić ale przeszkadzał mu w tym miś a ja się śmiałam.
- No i  czego tak się śmiejesz? -zapytał wkurzony.
- Z ciebie kotku idz zanieś misia do samochodu a ja tu poczekam.
- Ok ale jak przyjdę to chce buzi!
- Ok.
Stałam tak sobie aż tu nagle widzę jak biegnie mój aniołek.
- Cześć Mamusiu! -krzyknęła Miley.
- Hej skarbie! Jak było u wujków? - zapytałam się kucając przed moim aniołkiem.
- Fajnie!
- Słuchaj Nikol możemy pogadać? - zapytał Harry.
- Dobrze ale poczekamy jak Zayn przyjdzie to się zajmie Miley. -odparłam.
Ciekawe o czym on chce rozmawiać. Lubię go bardzo ale trochę przegina.
- Jestem! O cześć Harry!
- Hej, dobra pogadamy kiedy indziej ja lecę Pa! -odparł.
- Pa. -od powiedziałam.

Ciąg dalszy nastąpi...

21 komentarzy:

  1. Co ty knujesz Zayn? Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. EXTRA! pisz dalej .,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę sie doczekac na next szybciutko <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ale boskie <333 zapraszam do mnie http://zayn-i-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayn pewnie jest jakimś gangsterem OMG nie mogę się doczekać <3

    Zapraszam do mnie : http://opowiadanieonedierction.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać kolejnej części <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O EM DŻI <3 Już nie mogę się doczekać następnego *.*
    Wiedziałam że z Zaynem coś nie tak będzie :) <3 Jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ♥ ;* Kocham twojego bloga! Ciekawe co jest z Zaynem? Przy okazji zapraszam na mojego bloga http://one-direction-love-trouble.blogspot.com/ :D :) ♥ :*
    ♥Mrs.Tommo♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny <3 No kocham <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :) nie wiem czemu ale zaczynam się bać Zayna a on w realu jest taki słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super <3 czekam na next ;** Szyybko;PP <3 miłego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Booooooooskie <3 Czekam na nexta ! ;* N.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i tak jestem sobą ; p a nie Nicol ;-p
    Ej coś się zmieniło inaczej piszesz ; o ..

    OdpowiedzUsuń
  14. iuhedfiohrwejgiojrwogih KO-CH-AM TOOO !!!! <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ;* cieszę się że wróciłaś do "formy" xd ;3 czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie :d <3 czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz Dalej ! Wspaniałe ! Czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!
    Tylko troche mi się nie podoba nowy Zayn... ale poza tym jest SUPER!!! czekam na Next!

    Horanowaxxx:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, chociaż zgadzam się z "ala wer", gdyż tamten Zayn był słodki i twój blog sie tym właśnie wyróżniał, zazwyczaj dziewczyny biorą go za Bad Boy'a i opisują straszne zdarzenia z nim związane, co prawda możesz dodać trochę pikanterii, ale uważnie ;) A poza tym dalej jestem twoją zagorzałą fanką i zdania nie zmienie, więc do dzieła ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie czekam.na next . bo sa ciekawe pisz szybko nastepne

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rozdział ^^ Aww, jak słodko ;* Już im się spieszy do ślubu ;3 Tylko Zayn trochę mnie niepokoi. Faktycznie wychodzi na jaw jego druga strona xD Stał się ostrzejszy i wyczuwam, że ma kryminalną przeszłość. O czym chciał porozmawiać Harry ? Czyżby właśnie o tym ? Czytam następny ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K