wtorek, 10 grudnia 2013

Nowość !!

Hejka! 
Jak widzieliście wystrój bloga się zmienił. Co o nim sądzicie? 
I wprowadzam trochę zmian do opowiadanie po 1.Będzie jakaś bohaterka zamiast (Twoje imię) po 2. Affection będzie teraz trochę brutalniejsze. Zayn nie będzie taki jak był przed ślubem i wyjdzie na jaw parę nowych spraw ale to już w kolejnych część się dowiedzie.
A co do bohaterki która będzie zamiast (Twoje imię) proponuje Selene Gomez lub Ariana Grande więc w komentarzach piszcie która!! <3 
A i mam ogromną prośbę komentujecie każdy rozdział. Bo to strasznie motywuje a jak nie ma komentarzy to nie ma motywacji aby pisać. Więc liczę że będzie dużo komentarzy :) 

16 komentarzy:

  1. Świetny jest nowy wystrój !! <3 Wybieram Ariana Grande ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ariana <<<<333333333 Boski blog !!!uwielbiam go i ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wystrój = ) i ariana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie ! Selcia , wybierz SELENE !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystrój świetny! Choć trochę się przyzwycziłam do tego fajnego ciepłego koloru a tu raz wpisuje link i cały czarny ekran XD
    Brutalniejsze? :c a Zayn był taki słodki *-*
    Nie przepadam ani za Seleną ani za Arianą ale jeżeli mam wybierać to Ariana :)
    Zapraszam na moje blogi --> onedirection-my-love-my-life.blogspot.com
    light-in--the-tunnel.blogspot.com
    angel--fanfiction.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam na next rozdział *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd bloga jest świetny <3 Chociaż taki troche mroczny... Czekam na następny roździał i jestem ciekawa tych 'zmian' <3 A co do bohaterki to raczej wolę Selene ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ariaanaaaaaaa <33 ja nie chce by on był brutalny ;ccc on jest za bardzo zajebisty żeby być takim złyyym ;cccccccccccccccccccccccccccc

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy wygląd jest świetny!!!! Kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystrój jest cudowny :) I wolę Selene,bardziej pasuje do Zayna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolałabym, żeby zostało [T.I] bo możemy sobie to wyobrazić jakbyśmy to były my, więc... Nie wiem, jesli mam wybrać to niech będzie Ariana :) xx:* Czekam na next:* całuuuuuje mocno :*Lisa:3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. selena g. fajnie piszesz ♥♥alicja♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem tamten wystrój był cieplejszy, aż chciało się patrzyć i czytać, teraz jest trochę smutny, po prostu tamten bardziej mi się podobał, ale skoro chcesz zrobić z Zayn'a Bad Boy'a, to wystrój idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech zostanie [T.I} !!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K