czwartek, 12 grudnia 2013

Affection cz.30

CZYTASZ? KOMENTUJ!! 
Włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=pHJyI-2q3U4

* Wieczorem *

Wróciliśmy do domu. Zrobiłam kolacje i położyłam Miley spać. Postanowiłam pogadać z Zaynem, mam do niego parę pytań.
- Zayn kochanie gdzie jesteś? -zapytałam. 
- W sypialni. -odpowiedział. 
Udałam się w stronę sypialni. Gdy weszłam zauważyłam jak Zayn leży na łóżku. Podeszłam do niego i usiadłam o bok. Był zamyślony, bo nawet nie zauważył jak usiadłam.
- Kochanie? -dotknęłam jego ręki. 
- Tak? -odparł. 
- O czym tak myślisz? -zapytałam czekając na odpowiedz. 
- O nas. Wiesz ja nie jestem z tobą do końca szczery. -odpowiedział podnosząc się z łóżka i siadając koło mnie.
- Jak to? -zapytałam zdziwiona choć czułam że jest coś nie tak. 
- Bo ja nie mam takiej normalnej firmy znaczy mam jedną z samochodami BMW ale też inną. Słyszałaś o szajce Black grasującej po Londynie? 
- Tak. -pomyślałam sobie tylko nie to. 
- Więc tym się zajmujemy z chłopakami. 
- Co?! -wstałam z łóżka patrząc się na Zayna.
- Ale poczekaj wyjaśnię ci wszystko! -odpowiedział. 
- Tu nie ma nic do wyjaśnienia. Jesteś zwykłym bandytą. -chciałam wyjść z pokoju ale Zayn mi nie pozwolił. 
- Proszę! Daj mi to wyjaśnić, proszę ja cię bardzo kocham i nie chcę cię stracić. -do oczu napłynęły mu łzy.
- Dobrze. -usiadłam z powrotem na łóżku a on koło mnie. 
- Więc tak, to wszytko zaczęło się jak z chłopakami mieliśmy po 16 lat, w domu nie było pieniędzy ani u mnie ani u nich więc postanowiliśmy założyć gang i od tamtego czasu tak zarabiamy na życie. Staramy się nie robić nikomu krzywdy. Ale kiedy ciebie poznałem, wiedziałem że niedługo będę musiał z tym skończyć. Dlatego nie zostawiaj mnie proszę cię, rzucę to. Wiem że źle robiłem ale nie miałem wyjścia. - patrzył w podłogę, a po jego policzku spływały łzy.
I co ja mam teraz zrobić? Nie zostawię go. Za bardzo go kocham ale to co robił było złe ja sam też robiłam złe rzeczy ale każdy człowiek powinien mieć drugą a nawet trzecią szanse. Nie każdy jest doskonały czy bogaty. Ale każdy jest wspaniały na swój sposób.
- Nie zostawię cię. Ale mogłeś powiedzieć mi na początku a nie mnie okłamywałeś. Jak mam ci teraz Zayn zaufać? -spojrzałam mu prosto w oczy, było tam tyle smutku.
- Obiecuje że cię nigdy już nie okłamię. - patrzył mi prosto w oczy. 
- Wieże ci więc nie spierdol tego. -również zaczęłam płakać, przytulając się do Zayna. 
- Kocham cię bardzo. -powiedział przytulając mnie najmocniej na świecie. 
- Ja ciebie też. -odparłam. 
- Chce żebyś była już moją żoną. Możemy wziąć ślub w niedzielę? -zapytał. 
- A co dziś jest? -zapytałam. 
- Środa. -odpowiedział. 
- Ale Zayn nie zdążymy do niedzieli. -śmiałam się z niego. 
- Jak nie? Jak tak! Jutro pozałatwiam wszytko salę,zaproszenia,muzykę i księdza a w piątek pojedziemy po suknie ślubną, garnitur i sukienkę dla małej. A za to w sobotę zrobisz sobie wieczór panieński a ja kawalerski co ty na to? -pytał uradowany. 
- No dobrze niech ci będzie. -pocałowałam go. 
- To się bardzo cieszę Pani Malik. 
Zaczęliśmy się całować. Zayn położył mnie na łóżku całując moją szyje, przy tym ściągał ze mnie rzeczy a ja z niego. Kiedy byliśmy już nago Zayn zaczął całą mnie całować. Było to strasznie przyjemne. Chwilę później zaczęliśmy się kochać. Nie mogliśmy być zbytnia za głośno bo byśmy obudzili Miley dlatego nasze usta nie odrywały się od siebie. Kochaliśmy się namiętnie, delikatnie i zarazem mocno i zachłannie jak nigdy byśmy tego nie robili. Nagle poczułam że dochodzę Zayn również. Kiedy skończyliśmy Zayn opadł na drugą połówkę łóżka, a ja się do niego przytuliłam. Nic na razie nie mówiliśmy ponieważ nasze oddechy musiały się ustabilizować. 

Ciąg dalszy nastąpi...

26 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się że zayn jest w gangu :D Ale świetny rozdział tak jak reszta czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny i...
    czytam każdy rozdział
    nie wiesz jak się cieszę kiedy jest nowy

    ♥♥Alicja♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!
    Zapraszam do mnie :)
    http://forever-and-ever-love.blogspot.com/2013/12/is-this-really-happening.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom,to ja wbijam na ten wieczór panieński,a potem na ślub ;) Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział ;)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny , tak jak każdy rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne <3 *.* Czekam na NEXT :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalazłam zakładki [ SPAM ] .
    Dwa wampiry ..
    Jeden wilkołak ..
    Dwa duchy ..
    Dwa demony ..
    Dwie hybrydy ..
    Czarownica ..
    Człowiek .
    Człowiek o którego walczą te wszystkie rasy.
    11 innych sekretów do odkrycia.
    Powraca !
    http://the-story-is-just-beginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi sie to, że dołączyłaś tu Nikole i nie da się czytać, bo razi w oczy ten biały na czarnym
    p.s. kiedyś był lepszy jak nie tych nowych zmian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale zmiany są zawsze przykro mi że ci się już tu nie podoba :<

      Usuń
  12. kiedyś był lepszy jak nie dodałaś tych nowych zmian *

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny :**
    Pozdrawiam i życzę weny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny,pozdrawiam, czekam na nexta wspaniale piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju boski *-* zapraszam do mnie http://zayn-i-winter.blogspot.com/ I http://impossible-malikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Next <3
    Swietny jest ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Next Please !
    To jest świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog boski ♥
    Tylko mogłabyś zmienić kolory bo rażą w oczy i ciężko się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże Boskie <3 <3 Czekam na nn :*
    Jak masz czas to wpadnij :* :)
    http://niallandann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :**
    Zapraszam także na: http://love-affair12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! <3 Kocham to opowiadanie! Życzę duuuuużo weny! ;)
    http://1d-one-little-thing.blogspot.com/
    Horanowaxxx:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział ! ^^ Wiedziałam, że chłopcy mają jakiś związek z przestępczością xD Mam nadzieję, że szybko z tym skończą. Na szczęście Nicoll została przy Zaynie ;) Sama nie była święta xD Haha, Malik jaki szybki xD Przygotuje ślub w parę dni ^^ Oby wszystko się udało :D A końcówka była po prostu bajeczna ;3. Taki mały dowód miłości ^^
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K