niedziela, 5 stycznia 2014

Affection cz.34

Wyszłam z sypialni i cichym krokiem weszłam do salonu. Nagle nastała cisza i wszystkie oczy były skierowane na mnie.
- Co aż tak źle wyglądam? -zapytałam.
- Nie wyglądasz cudnie. -odparła mama Zayna.
Wstała i podeszła do mnie mówiąc.
- Nie bój się.
- Nie boje się tylko nie jestem pewna czy Zayn naprawdę chce wyjść za mnie.
- Chce i to bardzo wież mi. A teraz czas już jechać.
Poszłyśmy do limuzyny. Do kościoła od naszego domu było kilka minut drogi. Wszyscy gadali i się cieszyli ale nie ja. Siedziałam cicho po środku. A to ja powinnam być tą która cieszy się najbardziej. Kocham Zayna i to bardzo ale źle zrobiłam i to mnie dobija. Nie dziwie się jak mi nie wybaczy. Nagle z zamyślenia wyrwała mnie Jade.
- Nikol jesteśmy już. -powiedziała.
- Naprawdę? Nawet nie zauważyłam. -odpowiedziałam.
Wyszłyśmy wszystkie z limuzyny a ja na końcu. Stałam sama z Miley i Safą przed drzwiami do kościoła. Wszyscy stali na przodzie. Nagle zaczęła lecieć melodia gdzie Safaa i Miley weszły i zaczęły sypać kwiatkami. Gdy skończyły wiedziałam że zaraz będę musiała wejść. I nadeszła ta o to chwila kiedy zaczęłam iść. Wszyscy skierowali się w moją stronę. Te spojrzenia dobijały mnie. Popatrzyłam na Zayna wydawał się taki zadowolony, to bardziej dodało mi odwagi. Szłam do mojego męża. Gdy doszłam złapał mnie za rękę i uśmiechną się tak jak by mówił 'Wszystko będzie dobrze'.
- Zebraliśmy się tu wszyscy aby połączyć tych dwoje węzłem małżeńskim. Jeśli ktoś uważa że tych dwoje nie powinno się pobrać niech przemówi teraz lub zamilknie na wieki. -powiedział ksiądz.
Oby Harry nic nie na wywijał. Bo po prostu rozsadziłam bym go.
- Nikt. Dobrze to możemy zaczynać. Czy Nikol i Zayn chcecie dobrowolnie i bez żadnego przymusu zawrzeć związek małżeński?
- Chcemy. -odpowiedzieliśmy razem.
- Czy chcecie wytrwać w tym związku w zdrowiu i w chorobie, w dobrej i zlej doli, aż do końca życia?
- Chcemy. -odpowiedzieliśmy.
Nagle Podszedł Harry do księdza i przekazał mu obrączki. Gdy odchodził spojrzał się na mnie. Był smutny. Też bym była smutna jak bym widział na swoich oczach jak pobiera się mój ukochany.
- Teraz proszę abyś Zayn przeczytał to: Ja Zayn, biorę ciebie Nikol za żonę i ślubuje ci miłość,wierność i uczciwość małżeńską oraz że cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi do pomóż Panie boże, wszechmogący, w trójcy jedyny i wszyscy święci. -powiedział zakładając mi obrączkę.
- A teraz proszę abyś ty Nikol to przeczytała: Ja Nikol, biorę ciebie Zayna za męża i ślubuje ci miłość,wierność i uczciwość małżeńską oraz że cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi do pomóż Panie boże, wszechmogący, w trójcy jedyny i wszyscy święci. -powiedziałam zakładając mu obrączkę.
- Co Bóg złączył, człowiek niech nie rozdziela możesz pocałować pannę młodą. -odparł ksiądz.
Zayn dotknął mnie ręką w policzek i zaczął przybliżać swoją twarz do mojej. Zaczął delikatni mnie całować  a ja pogłębiłam pocałunek. Tak bardzo go pragnęłam. Harry nie liczy się dla mnie w ogóle. To było chwilowe zauroczenie. A z resztą to on mnie wykorzystał. Całowaliśmy się jeszcze tak przez chwilę a wszyscy bili brawo. Po tym wyszliśmy z kościoła, goście już czekali na zewnątrz. Rodzice Zayna podali nam dwa białe gołąbki, i na znak miłość wypuściliśmy je w niebo. Potem goście obrzucali nas ryżem i drobnymi monetami na szczęście. Teraz był czas na życzenia i przyjmowanie prezentów od gości. Dużo tego będzie, bo na ślubie jest ponad 100 osób. 

* Godzinę później * 

Właśnie dojeżdżaliśmy do miejsca gdzie będzie wesele. Zayn naprawdę się postarał. 
- Kocham cię, tak się bardzo cieszę że jesteś już panią Malik. -powiedział całując mnie czule w policzek. 
- Ja też. -odparłam przytulając się do niego. 
Wyszliśmy z limuzyny, a Zayn wziął mnie na ręce. I przeniósł przez przez drzwi do sali. Kiedy wszyscy już zajęli swoje miejsca ja z Zaynem chcieliśmy coś ogłosić. 
- Słuchajcie ja i Nikol bardzo się cieszymy że przyszliście na nasz ślub.  -powiedział Zayn. 
- I mamy nadzieję że będziecie się dobrze bawić! -dodałam. 
- A teraz ja chciałabym wznieść toast za parę młodą. -wstała i powiedziała mama Zayna. 
Wszyscy podnieśli kieliszki i napili się szamana oprócz mnie. Nie miałam ochoty pici. 

Ciąg dalszy nastąpi... 

Piszę żeby później nie było. Wiem że Zayn jest muzułmaninem, ale u mnie w opowiadaniu jest katolikiem :) 

60 komentarzy:

  1. OMG!! To takie słodkie !! <3 Dalej !! <3 Normalnie kocham cię dziewczyno ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!:) ciekwa jestem jak to sie dalej potoczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrali się! Dobrze,że Harry nic nie wywinął ;) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Prooooooooooosze ! niech Zayn jej przebaczy <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na next i to szybko. cale opowoadanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. tak damy rade 50 kom cudowne kochammm to czekamy na next

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to jest wspaniałe, pisz dalej nawet jeśli nie będzie 50 komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeej myslam ze Hazz wygada...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam nie pisać Ci tutaj żadnego komentarza, bo sądząc po Twoim braku przyjęcia krytycznego spojrzenia i braku pojęcia jakiegokolwiek próby poprawienia swoich błędów stwierdzam, że muszę zabrać głos. Po pierwsze słowo WIERZY pisze się przez rz i odnosi się ono do uwielbienia i przywiązania a u Ciebie to samo co słowo WIEŻY odnoszące się do wysokiej budowli. Po drugie pisze się np. "Chodź do mnie" a nie tak jak w Twoim przypadku "Chodzi do mnie". Rozumiałabym gdyby taki błąd powtarzał się raz na jakiś czas a u Ciebie one są nagminnie używane. Tak samo jest z literówkami w wyrazach i dzieleniem wyrazów, które są nierozłączne. Twoja ignorancja na zmiany przez wcześniejsze krytyczne komentarze jest bolesna. Powinnam rzucić w Ciebiw słownikiem, ale nie będę tak brutalna. Jesteś tylko w 2 klasie gimnazjum a uważasz się za osobę, która pozjadała wszelkie rozumy. Twoje opowiadanie naprawdę nie ma kształtu opowiadania. Dialogi są niespójne, akcja jest zbyt dynamiczna i zbyt zmieszana. Jakbyś po prostu wrzuciła zdania do worka i wyciągala przypadkowe tworząc opowiadanie. Radzę Ci jak starsza koleżanka nie zabieraj się do czegoś o czym masz nikłe pojęcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś zauważyła staram się nie robić tych błędów, aczkolwiek mam dysleksje i jest mi z tym trudno. Jak nie wiesz co to dysleksja to już nie mój problem, a słownikiem sama się pierdolnij :)
      I moje opowiadanie ma kształt opowiadania. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Co to dyslekcja to wiem, czyli mogę jedynie wybaczyć Ci to, że mieszasz litery. Bo zasady ortografii lepiej znać, a powtarzające się te same błędy tylko to pokazują. Jeżeli masz problemy z dyslekcją to czytaj więcej książek i ćwicz przede wszystkim. Zawsze możesz też na końcu notatki napisać coś. w stylu "Przepraszam za jakieś błędy" to też inaczej wpływa na czytelnika. A teraz pokażę Ci jak pisze się dialogi:
      -Ale ja nie chcę. - powiedziała.
      -Proszę zostań ze mną. - przytulił mnie .
      U Ciebie wygląda to bardziej jak scenariusz a nie opowiadanie.
      A przez te obrazki jest to bardziej gatunek literacki zwany dramatem a nie epiką. W dramacie występuje podział na role jak u Ciebie w "opowiadaniu", zamieszczasz zdjęcia, które pełnią rolę dydaskaliów i ogólnie tekst jest krótki i bardzo ogólny. Nie mówię, że masz pisać zdania Sienkiewiczowskie na całą stronę, ale przydałoby się coś na kształt zdania zawierającego jakieś rozwinięcie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie żebym mieszala sie do tego ale kolezanka ma racje. Sposób w jaki pisze autorka pozastawia wiele do zyczenia. Błędy sprawiaja, ze "opowiadanie " trudniej sie czyta. I tak na marginesie nie wiedzialam ze dysleksja przeszkadza w siegnieciu po slownik ortograficzny, a i jeszcze jedno. Nawalenie usmiechnietych emotek w wypowiedzi ktora zawiera przeklenstwa nie sprawi ze bedzie mniej obrazliwy. Przepraszam za brak polskich znaków ale pisze z komorki. Jestem po stronie kolezanki zwracajacej uwage bo w tym co napisala zawarla to wszystko na co ja chcialam zwrocic uwage

      Usuń
    4. Odwalcie się od Pauliny ! Ej sory ale to nie jest jej wina że ma dyslekcje ! Jprdl ona się stara jak może ! A jak macie jakieś wąty to już jest wasz problem i nie hejtujcie !

      Usuń
    5. Tylko wiesz nikt tu nikogo nie hejtuje tylko zwraca uwage. Widze czytanie ze zrozumieniem ja tylko uważam ze to ze ma dysleksje nie przeszkadza jej w siegnieciu do slownika

      Usuń
    6. Ale ona stara się jak może !!

      Usuń
    7. Nie jestem pewna czy Littel_bird69 wie jakie są objawy dysleksji
      I całkowicie popieram Paulinę Malik pozdrawiam cię siostro :3

      Usuń
    8. Nie jestem pewna czy zdajesz sb sprawe ze objawem dysleksji nie jest nieumiejetnisc siegniecia po słownik ortograficzny pozdrawiam

      Usuń
    9. Jeśli wam to,że autorka robi błędy i wgl. To tego nie czytajcie ! -.-

      Usuń
  10. Super <3 ciekawe jak Zayn przyjmie wiadomość o zdradzie .. biedny ;(
    Czekam na kolejny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurwa kocham cię za to opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
  12. CUUUDNY <3 kurdee Kocham Ciee :**** hihi Dziewczynoo jestes świetnaa! Naprawdee piszesz jakbyś była profesjonalistką i pisze to całkem szczerzeee!! :33 POZDRAWIAM I CAŁUJE :DD <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww *________* next <333

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej <33 cudowne opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wzruszające :') dalej <333

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy następnee

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże! CUDNY! Myślałam,że Harry zrobi coś głupiego i przerwie ślub,ale na szczęście tego nie zrobił. Fiuu... Powiem Ci,że denerwowałam się bardziej niż Nicole XD Piękne *.* Nie mogę doczekać się następnego rozdziału,aż mi się ręce trzęsą,żeby już następny przeczytać haha Naprawdę,dziewczyno masz talent i nie możesz go zmarnować,bo może kiedyś napiszesz własną książkę,którą z wielką chęcią bym przeczytała. Wierzę w ciebie,każdy w ciebie wierzy,ale najważniejsze jest,abyś sama w siebie wierzyła. :* Twoja PSYCHOFANKA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się cieplutko na sercu zrobiło <3
      Bardzo się cieszę że to czytasz to wiele dla mnie znaczy ^^

      Usuń
  18. Musze Ci powiedzieć, że jak na dyslektyczkę, to radzisz Sobie świetnie, koleżanka z góry, chyba troszkę się zagalopowała, ale wynikało to z jej niewiedzy. Cieszę się, że dalej prowadzisz bloga, nie zwracaj uwagi na takie pojedyncze jednostki, oczywiście parę uwag trzeba wziąć Sobie do serca, ale nam bardzo - jak sama widzisz - podoba się Twoje opowiadanie, więc życzę powodzenia i nie zniechęcaj się do dalszej pracy, dziękuje ;)
    PS. Z niecierpliwością czekam na następny i oczywiście moje zdanie nie uległo zmianie, mianowicie dalej jestem pod wrażeniem ;)
    / Marta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz ile te słowa dla mnie znaczą <3 Czasami zastanawiam się czy w ogóle dalej to pisać. Ale jak widzę takie komentarze to od razu nabieram natchnienia, tylko szkoda że mało jest takich komentarzy ;c

      Usuń
  19. To Affection jest Zajebiste!! <3
    Mam nadzieję że wszystko będzie w pożątku z Nicol i Zayn'em.Oby Zayn wybaczył Nicol jej zdradę !! :)
    P.S. Masz talent mam nadzieję że będziesz pisała też inne Affection lub blogi ! Napewno będę je czytała wszystkie ! Czekam z niecierpliwością na NEXT !! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O boże! Daaalej! :** :'))

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent ! I prowadzisz zajebiste Affection ! <3 Więc nie przejmuj się hejtami ! :) <3
    P.S. Czekam z niecierpliwością na next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ♥ pisz dalej.. Kochammm ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz szybko , Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaczęłam czytać twojego blogai wiesz co ? On jest super!!! Dziewczyno masz talent i nie zwracaj uwagi na tych którzy cię hejtują. Jak na dyslekcję radzisz sobie bardzo dobrze. Pamiętaj że będę czytać twoje opowiadanie aż do końca...
    ps. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3 /Nathalie69

    OdpowiedzUsuń
  25. dalej, bo to jest cudowne <3 nigdy nie czytałam czegoś tak cudownego :) nie przejmuj sie tym co piszą, głowa do góry i alleluja i do przodu :D
    czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szybko pisz <3 dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Awww!!! <3 Zajebiste ;P Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiem co mam napisać... brak słów <3
    Piszesz genialnie !! Oby Harry nie zrobił niczego głupiego xD
    Powodzenia w dalszym pisaniu i pozderki, Natala;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne <3 Kocham :* Next :**********

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku, świetny rozdział ^^ Czekam na nexta ;)

    http://because-love-can-be-eternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny rozdzial czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Słodko!
    Trochę za cukierkowy ten rozdział ale dlatego właśnie jest SUUUUPER!!!
    Czekam na Next!
    http://1d-one-little-thing.blogspot.com/

    Horanowaxxx:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny rozdział :) Choć myślałam, że Harry w porę się " pojawi " i pokaże dowody o "zdradzie". Super :) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest Zaje***te pisz dalej. jesteś moją ulubioną adminką <3 kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Powiem Ci tak. Czytam nałogowo pełno blogów. Twój śledze na bierząco. Bardzo mi sie podoba styl twojej wyobraźni. Czytam również Dirty Love i podoba mi sie na 100000%. Jestem z Tobą i Affection juz od pierwszego rozdziału. Na początku myślałam ze poprostu chcesz spróbować swoich sił w pisaniu. Teraz ja uzależniłam się od Ciebie i Twoich dwóch blogów. Pokazałaś nam ze jezeli ktoś chce to może tworzyć fantastyczne cuda. Nie potrzeba wielkiego talentu lecz wyobraźni. Mam również nadzieje że z powodu słów krytyki w komentarzach wyżej nie było Ci jakoś smutno. Trzeba uwzględnic Twoją dyslekcje. A pozatym jestes tylko człowiekiem-masz prawo do błędów. Jeżeli komus się tonie podoba to niech poprostu nie czyta. Sorry ze sie tak rozpisałam no ale .. Mam nadzieje że przeczytasz mój komentarz. Życze weny i z niecierpliwościa czekam na kolejny rozdział . /L.

    OdpowiedzUsuń
  36. jej jestem 50
    fajny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestes mega tw opowiadania boskie *-* tamte co cie hejtowaly niech tez sie pierdolna slownikiem moze im to pomoze . Tez mam dyslekcje i polecam ci czytac tom ksiazek czerwien rubinu mega ;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham ciebie i to opowiadanie <3 Ja tak wgl nie zbyt przepadam za czytaniem :/ ale to i Dirty Love są bardzo wyciągając i aż chce się czytać :*
    Uwielbiam cię i czekam na next :***
    Całuje i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. super <3
    i zapraszam do siebie http://story-of-my-dark-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. PISZESZ ZA KRÓTKIE ROZDZOAŁY :>

    OdpowiedzUsuń
  41. szybko next i pisz dluzsze rozdzialy :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudnee! Czekam na następny rozdział ! + pisz dłuższe rozdziały,proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super rozdział ! :D Zayn i Nikol wreszcie się pobrali ! ^^ Harry nie ma już na co liczyć. Ta jego smutna minka przy ołtarzu w ogóle mnie nie wzruszyła. Niech cierpi. Mam tylko nadzieję, że Zee wybaczy Nik tę zdradę. A może dziewczyna wcale mu nie powie ? Cóż, najważniejsze żeby zostali razem ;3 Czytam next.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K