niedziela, 12 stycznia 2014

Affection cz.37

*Następnego dnia rano*

Wczoraj wróciliśmy późnym wieczorem do domu. Musieliśmy jeszcze zajechać do sklepu, kupić coś do jedzenia. Zjadłam i od razu poszłam spać. Byłam strasznie zmęczona. A za godzinę idę do lekarza, ale szkoda że Zayn pojechał do pracy. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć.
- Witam cię Nikol. –uśmiechnął się Harry.
Harry i Nikol
- Cześć, czego chcesz? –odparłam.
- Mogę wejść? –zapytał.
- Wejdź. –pokazałam ręką.
Zamknęłam drzwi i poszłam do salonu, a Harry za mną. Czułam jego wzrok na sobie, aż dostałam dreszczy. Usiadłam na kanapie, a on koło mnie i złapał mnie za rękę, którą szybko wyrwałam.
- Co ty robisz? –spojrzałam na niego zła.
- Mam dowody na to, że Zayn cię zdradza. –uśmiechnął się.
- To pokaż te dowody. –denerwowałam się, a jeśli to prawda, że on mnie zdradza?
- Jutro będę miał wszystkie dowody, a dziś mam część. –powiedział.
- Dobrze, to jutro o 10 bądź. A teraz wyjdź już, bo muszę iść do lekarza. –wstałam i pokazałam mu drzwi.
- Do zobaczenia kochanie. –wstał i wyszedł.
Poszłam wzięłam torebkę i wyszłam. Do przychodni miałam kawałek drogi, nie chciało mi się jechać samochodem wolałam się przejść. Kiedy doszłam akurat była moja kolej. Weszłam do gabinetu i się przywitałam.
- Dzień dobry. –usiadłam na krześle.
- Witam to, co pani dolega? –zapytała.
Na szczęście Zayn zapisał mnie do lekarki a nie do lekarza.
- No, więc wczoraj zemdlałam i się źle czułam, do tego brzuch mnie boli od paru dni. –powiedziałam.
- Apetyt jest czy raczej nie? –notowała coś na kartce.
- Jest i to spory.
- A okres, kiedy był ostatnio? –zapytała.
- Szczerze to nie miała w tym miesiącu, a w poprzednim nie pamiętam. –byłam strasznie zdenerwowana.
- Dobrze, więc zrobimy pani USG brzucha, jeśli nic nie wyjdzie to będziemy dalej robić inne badania. –wstała.
- Proszę się tu położyć. –pokazała ręką.
Położyłam się, a ona posmarowała mój brzuch takim specjalnym płynem. Był strasznie zimny, aż przypomniało mi się jak byłam w ciąży z Miley musiałam w tedy chodzić często na takie badania. Właśnie a jak ja jestem w ciąży?!
- Wiadomo już, co pani jest. –uśmiechnęła się.
- Jest pani w ciąży, ale ciąża jest zagrożona, dlatego przepisze pani specjalne proszki.
- Czyli przez to się źle czułam? –zapytałam.
- Tak przez to pani zemdlała i się źle czuła. Dlatego musi pani teraz odpoczywać, nie przemęczać się i najważniejsze nie denerwować.
- A który to miesiąc?
- Prawie drugi. –uśmiechnęła się.
Wytarłam brzuch i wstałam. Poczekałam jeszcze chwilkę aż przepisze mi proszki, do tego zapisała mnie za dwa miesiące na kontrole. Będzie prowadzącą moje ciąży. Najważniejsze, że to dziecko nie jest Harrego, bo ja z Harrym spałam tydzień temu a dziecko ma już około dwa miesiące.
Byłam szczęśliwa tylko boje się, bo ciąża jest zagrożona. Mogą być problemy przy porodzie. Wyszłam i prościutko poszłam do domu. Zrobiłam pyszny obiad i czekałam, na Zayna. Wszystko było gotowe, byłam z siebie dumna, ale ciekawe jak Zayn zareaguje na to, że będziemy mieli dziecko. Usłyszałam, że ktoś wchodzi stanęłam przy stole i czekałam na Zayna.
- Hej kotku. –podszedł do mnie i dał mi buzi.
- Hej. –uśmiechnęłam się.
- Jejku, czym sobie zasłużyłem? –spojrzał na stół.
- A co nie mogę zrobić mojemu mężowi obiadu? –powiedziałam a z twarzy w ogóle nie schodził mi uśmiech.
- Możesz, a czemu taka zadowolona? –zapytał zdziwiony.
- Mam dla ciebie wiadomość. Jestem w ciąży. –uśmiechnęłam się jak najszerzej potrafiłam.
- Serio? –uśmiechnął się.
- Tak! –krzyknęłam.
- Nie wiesz jak bardzo się cieszę. –przytulił mnie mocno.
- Kocham cię. –powiedziałam.
- Ale ja ciebie bardziej. –pocałował mnie.
Usiedliśmy i wzięliśmy się za jedzenie. Po skończonym posiłku Zayn pomógł mi posprzątać.
- Chodź do mnie. –wystawił ręce.
Podeszłam do niego i się przytuliłam. Zaczął powoli rozpinać moją sukienkę, przy tym całując. Ja nie byłam dłużna ściągnęłam z niego koszulkę. Pocałował mnie w łopatkę potem kilkanaście razy po szyi. Delikatnie zsunął jedno moje ramiączko. Wziął mnie na ręce i przeniósł na stół. Delikatnie posadził i zaczął namiętnie całować. Językiem pieścił moje podniebienie aż w końcu jedną rękę położył pod zapięciem stanika. Powoli go rozpiął a potem położył mnie na sam środek stołu.
- Pamiętasz jak się tu wprowadziliśmy i mówiłeś, że chcesz 
to zrobić w jadalni? –zaśmiałam się.
- Pamiętam. –uśmiechnął się.
Zaczął językiem pieścić piersi, a ja cicho pojękiwałam. Jeździł swoimi dłońmi po moim ciele. Co chwila spoglądał jak robię się mokra. Postanowiłam pobawić się jego przyjacielem, wzięłam go do ręki i zaczęłam masować. Wiedziałam, że było mu dobrze, bo co chwile mrużył oczy. W końcu doszedł do mojej kobiecość, zaczął ją pieścić. Robił to w taki sposób myślałam, że zaraz eksploduję, ale to tylko początek. Zaczęłam jeszcze głośniej jęczeć, Zayn chyba kochał doprowadzać mnie do szaleństwa. Kiedy skończył z powrotem zaczął mnie całować. Nagle wszedł we mnie gwałtownie. Chciałam tego bardzo, tak go pragnęłam. Robił to tak niegrzecznie. Mocno wchodził i wychodził do samego końca. Nic się teraz nie liczyło, przestałam w ogóle myśleć o całym świecie. Wszystkie moje myśli dotyczyły Zayn. Krzyczałam jego imię, a on moje. Wbiłam w jego plecy paznokcie, dochodziłam on również. Poczułam jak fala rozkoszy oblewa całe moje ciało. Zayn również doszedł pocałował mnie jeszcze raz namiętnie i zaniósł do łóżka. Byliśmy oboje bardzo zmęczenie. Przytulił mnie mocno i powiedział.
- Kocham cię bardzo Nikol.
- Ja ciebie też bardzo kocham. –odparłam i zaraz po tym zasnęliśmy.


Ciąg dalszy nastąpi… 

Przepraszam jak są jakieś błędy. 

37 komentarzy:

  1. Hhaha Zajebiste < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Brak mi słów... to takie... aww <3 KC Kobieto <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kocha...m te teksty z (+18) czasem mnie rozwalają

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm tak niegrzecznie . kocham twoje opowiadania ( + 18 )

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko ale naiegrzecznie(+18) awwwww hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Bd mieli dzidziusia! Fajnie :) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem że ten fragment : 'Najważniejsze, że to dziecko nie jest Harrego, bo ja z Harrym spałam tydzień temu a dziecko ma już około dwa miesiące'. Napisałaś specjalnie bo każdy myślał że Nikol będzie w ciąży z Harrym.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra pewnie sie okaże że dziecko jest zayna ale harry znajdzie dowody na to że nikol zostala zdradzona przez zayna ? Tak?

      Usuń
  8. Z
    A
    J
    E
    B
    I
    S
    T
    E
    <3
    Dalej !! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, nominowałam cię do Liebster Award, szczegóły -> http://evilharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za sceny :D Podoba mi się ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff... na szczęście to nei dziecko Harrego.;) Czekam na next.;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie,że to nie dziecko Harrego <3 jesteś wspaniała :3 pisze to już chyba po raz 100 , ale inaczej się nie da :* Kocham Cię ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. zarąbisty ciekawe jekie są te dowody zdrady Zayn'a czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuper!!! I <3 it ;-) czekam na next jestem ciekawa co znalazł Harry na Zayn'a i czy to będzie prawda. .. :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie piszesz !!!!!!!!!! Czekam na następny rozdział :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie !!!!!! Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :) Next !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, robisz coraz to mniej błędów ;)
    Tekst bardzo miło się czyta, pozdrawiam i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !! KC :*
    PS/ Wyłącz werfikacje obrazkową, bo zniechęca mnie trochę do komentowania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest boskie ;33 Czekam na NEXT ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze ever forever *-* pisz dalej..a i byłoby super gdyby zayn wiedział że go zdradziła i jej wybaczył..i że te dowody też będą prawdziwe ale ona wybaczy zaynowi *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. boski *-* pisz dalej !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. awww *-* Next !!

    OdpowiedzUsuń
  23. o jejuśku to jest per-fect <3
    ja chce już next :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham twoje imaginy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ten blog *-* Świetny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty rozdział ! :D Wiedziałam, że Nikol jest w ciąży ! ^^ I na szczęście z Zaynem :) Teraz Harry nie ma na co liczyć xD Założę się, że nie ma żadnych dowodów, a nawet jeśli to lipne. Jak ja się cieszę ! :D A ten ostatni fragment po prostu kocham <3 Tylko czy seks nie zaszkodzi dziecku ? Pozdrawiam, całuję i czekam na next ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K