piątek, 10 stycznia 2014

Affection cz.36




*5 dni później*

Tą niespodzianką okazały się Hawaje. Tu jest tak pięknie. Zayn wynajął domek nad samą plażą. Przez te dni zwiedziliśmy już trochę, ale dziś leże w łóżku, ponieważ źle się czuje. Zayn poszedł zrobić śniadanie a ja oglądam telewizje. Nie chce mi się leżeć i oglądać, ale jak Zayn się uprze to nic nie zdoła go przekonać, że nic mi nie jest. Pozostaje też sprawa tego, co stało się przed ślubem. Zamierzam mu powiedzieć, ale nie wiem jeszcze, kiedy. A może będzie lepiej jak się nie dowie? Nie musi wiedzieć przecież? Zobaczymy.
- Kochanie o to śniadanie. -stał przede mną z całą tacą jedzenia.
- Dziękuje! Chodź tu do mnie, razem zjemy. -odparłam.
Usiadł na łóżku i podał mi talerzyk. Naprawdę się postarał. Zaczęłam jeść a on się na mnie patrzył.
- Co tak się patrzysz? -zapytałam.
- Lubię patrzeć jak jesz. -uśmiechnął się i zabrał do jedzenia.
A może cię nakarmię? -zapytałam śmiejąc się.
- Chętnie! -odparł radośnie.
Usiadłam na nim. Zaczęłam dawać mu truskawki i bitą śmietanę, ale niechcący ubrudziłam mu nos. Wyglądał komicznie, nie mogłam opanować się ze śmiechu a on nie wiedział, o co chodzi.
- Co jest? -zapytał.
- Nic, nic. -śmiałam się dalej.
Rzucił mnie z siebie na łóżko i poszedł do lustra. Obejrzał się i spojrzał na mnie, a ja nadal śmiałam się jak opętana. Podszedł do mnie, wziął pitą śmietanę i zaczął nią na mnie pryskać przy tym łaskotał mnie.
- Zayn przestań!- Zayn!
- Nie? -dalej mnie łaskotał.
- Proszę.. -odparłam.
- A co będę mieć w zamian? -opanował się i usiadł po turecku na łóżku.
- No nie wiem? A co chcesz? -również usiadłam po turecku na przeciwko niego.
- Może wiesz co. -powiedział ruszając brwiami a ja się zaśmiałam.
- No niech ci będzie, ale dopiero wieczorem a teraz idę się po kąpać w wodzie. -odparłam wstając. Rozebrała się i wybiegłam na dwór. W końcu plażę mamy za oknem.
- Kochanie chyba ci mówiłem, że masz leżeć. -wybiegł z mną.
- Ale ja nie chcę! Chodź tu do mnie! -krzyknęłam.
Zayn również się rozebrał i przyszedł do mnie. Chlapaliśmy się wodą jak małe dzieci. Siedzieliśmy i całowaliśmy. W tedy czułam się jak nastolatka. Bez żadnych zobowiązań. Liczyło się to, co jest tu i teraz. Poszłam do kuchni po coś do picia, a Zayn został na zewnątrz. Nagle strasznie się źle poczułam, zrobiło mi się ciemno przed oczami.


*Oczami Zayna*

Czekałem na Nikol aż przyjdzie, bo poszła po coś do picia. Coś długo nie przychodziła. Postanowiłem iść i zobaczyć, co robi. Wszedłem do kuchni i zobaczyłem jak leży na ziemi nie przytomna. Szybko podbiegłem do niej.
- Nikol! Nikol! -krzyczałem, ale to chyba na nic ona mnie nie słyszała.
Wziąłem telefon i miałem właśnie dzwonić po pogotowie, ale otworzyła oczy.
- Kochanie, co się dzieje? -zapytała.
- Zemdlałaś. -wzięłem ją na ręce i zaniosłem do łóżka.
- Poczekaj tu chwilkę ja zadzwonię po lekarza. -zaczęłam odchodzić.
- Nie! Zayn nie trzeba! Jak wrócimy do domu to pójdę do lekarza. -oznajmiła.
- Kochanie, ale jak znów zemdlejesz? -podszedłem i usiadłem koło niej na łóżku.
- Nie zemdleję. -odparła.
- Wiesz może wrócimy dziś już do domu? I zapiszę cię do lekarza? -Wziąłem ją za rękę.
Nie pozwolę, aby jej coś się stało.
- Jak chcesz. -powiedziała.
- Dobrze to ja zadzwonię wykupić bilety, a ty prze śpij się. -wstałem i wyszedłem do kuchni.
Oparłem się o blat. A jak jej coś poważnego jest? jak umrze?
- Nie Zayn! Nawet tak nie myśl! -powiedziałem w myślach.
Wszystko będzie dobrze, na pewno.

* Trzy godziny później*
*Oczami Nikol*

Obudziłam się, Zayna nie było przy mnie. Wstałam i postanowiłam go poszukać. Z uwarzyłam, że przy drzwiach stały już nasze walizki, a Zayn siedział na kanapie w salonie. Usłyszałam, że gada z kimś przez telefon. Postanowiłam pod słuchać, o czym.
- No nie wiem mamo, co jej może być.
- Boję się nie chce jej stracić.
-Wiem mam myśleć pozytywnie, ale same czarne myśli przychodzą mi do głowy.
- A mamo mam pytanie, zajmiesz się jeszcze Miley prze 2-3 dni?
- Dziękuje Pa!
Weszłam do salonu i usiadłam mu na kolanach, a on mnie przytulił.
- Kochanie nic mi nie jest. -głaskałam go po głowie.
- Ale od tak sobie nikt nie mdleje! -powiedział zdenerwowany.
- Po prostu byłam przemęczona pewnie dla tego. Zobaczy ile ostatnio się stało ślub, zaręczyny, Harry. -powiedziałam coś, co nie powinnam.
- Co Harry? -szybko zbystrzał.
- Nie nic, przejęzyczyłam się. -odparłam.
- Dobrze słuchaj za godzinę mamy samolot, idź się ubierz. A ja zrobię ci coś do jedzenia Ok? -uśmiechnął się do mnie.
- Ok. -odpowiedziałam.
Poszłam do sypialni. Uff prawie się wygadałam. Ubrałam się w to, i poszłam do Zayna. Zrobił pyszne kanapki. Usiadłam mu na kolanach, zaczął mnie karmić.
- I ja dobre? -zapytał.
- Bardzo. -uśmiechnęłam się do niego i dałam mu buzi.
- Jesteś jutro na 11 umówiona do lekarza. -oznajmił.
- Pójdziesz ze mną?
- Chciałbym, ale nie mogę muszę jutro jechać do pracy. Poradzisz sobie masz samochód. -powiedział.
- Ale samochód mnie nie pocieszy. -powiedziałam smutna.
- Kochanie postaram się być jak najszybciej. Muszę pracować, wiesz o tym? -całował mnie w szyję.
- Wiem.
- Poradzę sobie jakoś, muszę. -powiedziałam
Dokończyliśmy kanapki i zaczęliśmy się zbierać. Zayn zamówił taksówkę i pojechaliśmy na lotnisko.

Ciąg dalszy nastąpi...

Jeśli są jakieś błędy to przepraszam!

Niedługo będzie się dużo działo u Nikol i Zayna więc czytajcie i komentujcie na bieżąco!





37 komentarzy:

  1. super , czekam na następny ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :* Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Czekam na następne rozdziały ! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg ona pewnie w ciąży i nie powiem z kim jaki lol. Kc pisz dalej jestem dumna że moge czytać ten blog :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę! Ja chce już następną część! Kocham tego bloga i cb <3 /Twoja wierna fanka #1

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG supper czekam na NEXT zapraszam do mnie ---------> http://nattfox-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak powiedzial harry myslalam ze sie wyda....ale ufff...czekam na nn. No bo co jej jest???

    OdpowiedzUsuń
  8. Super
    Nie mogę się doczekać następnego <3
    http://onedirection100798.blogspot.com/ Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech zgadnę Nikol będzie w ciąży z Harrym. Rozdział super tylko trochę krótki. :) Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikol bd z Harrym w ciąży... MG SIĘ ZAŁOŻYĆ.XD Czekam na next.;**

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 <3 <3 next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle, ze Nikol bd z Harrym w ciązy :D Haha next plosee <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super boskie next pisz dalej masz ogromny talent JEZU MOGŁA BYŚ O TYM Napisać książkę

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej <3 kocham to :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ujvieahujdayfhjrfvtjh ♥ jejuu, boskie, świetne PER-FECT *-*
    czekam na next :3
    xx


    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, Wszystko brzmi tak idealnie... tyle tylko, że nie zawsze tak jest. Jakże często zdarza się tak, że świat traktuje nas okrutnie, mimo tego, ze na wiele rzeczy zwyczajnie nie mamy wpływu. - coś mi się wydaje, że z nimi tak będzie !
    Trzymam kciuki, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  18. next <3 kocham <3 czekam <3 zapraszam : http://evilharrystyles.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super czekam na next ;-) ciekawe czy Nikol się wygada np. Podczas lotu xD i ciekawe jakby Zayn zareagował ;-) pozdro :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na next :) (: zapraszam też do mnie http://jednokierunkowe1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. HEY ! Nominuję Cię do Liebster Award :) Szcegóły ----> http://imaginybyteenagedirtbag.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER! ;*****
    Next!
    http://1d-one-little-thing.blogspot.com/

    Horanowaxxx:*

    OdpowiedzUsuń
  23. next *.* i nominowałam cię do Liebster Award szczegóły -> http://jednokierunkowe1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne *.* Ty piszesz wspaniale :* Kocham Cie ! :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę że ona będzie w ciąży z Harrym *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Oliwia Styles ♥11 stycznia 2014 22:15

    Cudowny! Chyba wiem co będzie dalej, ale nie będę mówić... A tak poza tym to świetnie piszesz! Wszystkie rozdziały są po prostu wspaniałe! Są niewielkie błędy, ale kto na to zwraca uwagę. :D Czekam na Nexta :* Jednokierunkowych :3

    OdpowiedzUsuń
  27. to jest najlepsze opowiadanie ever
    już nie moge sie doczekać next <3 :-* daj szybko pliss <3 :3 c:

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest świetne !! <3 Kocham to !! <3 Czekam na nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski !!! *.* Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny rozdział ^^ A więc Zayn zabrał Nikol na Hawaje ;3 Jak romantycznie :D Cudownie się bawili. Tylko co dzieje się z Nik ? Haha, na myśl nasuwa mi się tylko ciąża xD Pytanie z kim. Harry ? Mam nadzieję, że nie, to by tylko dobiło naszego słodziaka. Tak bardzo chciał mieć dzieci z Nikol... Aha, nasza bohaterka prawie się wygadała. Coś mi mówi, że to szybko wyjdzie na jaw. Czytam dalej ^^
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K