wtorek, 13 sierpnia 2013

Affection cz.1

Mam na imię Nikoll. Jestem zwykłą dziewczyną mam już dziecko które ma 5 prawie sześć lat. Jest to dziewczynka ma na imię Mayli ma brązowe oczka i włosy tak jak jej tata. Ma on na imię Konrad i nie jesteśmy razem jak się dowiedział że jestem w ciąży powiedział że nie chce wychowywać ze mną tego dziecka że jest za młody a ja to co miałam 16 lat... 

Świat mi się zawalił..
Jak skończyłam 20 lat wyprowadziła się do Londynu.
To piękne i spokojne miejsce.
Pracuje w agencji towarzyskiej jako dama do towarzystwa i nie tylko ...
Nie jestem z tego zadowolona ale dużo płacą i jeszcze napiwki są duże a nie raz dostaje prezenty od klientów.Mam nie duże mieszkanko na przedmieściach Londynu i dzięki tej pracy mam za co sie ubrać i moją córke.

Dziś miała tylko jedno zlecenie towarzyszyć przy kolacji. Więc jak zwykle ładnie się ubrałam i umalowałam.
O 20.00 była po mnie limuzyna a w niej 2 obleśne typki. Pojechaliśmy do restauracje. Jak zwykle nudna gadka o tym jak tam w firmie i bla bla ..
Ale jeden chłopka nie dawał mi spokoju ciągle się na mnie patrzył siedział parę stolików ode mnie z 4 innymi chłopkami. Nagle jeden z tych typów zaczął się do mnie dobierać i nic nie zrobiłam w końcu za to mi płacą.Kolacja zbliżała się końca zostało tylko tych 2 typów co przyjechali po mnie Jeden z nich do mnie powiedział :
- Masz 700 zł dobrze się spisałaś baby. I złapał mnie za udo jak ja tego nie lubię ale musiałam się uśmiechnąć a oni wyszli z lokalu. Moja praca na dziś się skończyła była godzina 23.34. Nagle miałam się zbierać ale podszedł do mnie ten chłopak.
-Cześć Mam na imię Zayn a ty? Nie miałam ochoty odpowiadać.
-Nikol ale muszę iść już cześć. Wyszłam z restauracje i nagle usłyszałam wołanie to ten chłopak.
-Słuchaj a możemy się spotkać?
-Nie mam czasu jak masz pieniądze zadzwoń tam. Podałam chłopakowi wizytówkę agencji towarzyskiej i odeszłam.

*Oczami Zayna*
Wróciłem do restauracje chłopak od razu zaczęli wypytywać powiedziałem jak było i dałem wizytówkę.
- No to ładnie spodobała ci się dziwka. -powiedział Harry.
-No a może nie jest ona tylko była z nimi na kolacji i nic więcej więc wiesz. -powiedziałem 
- to co zrobisz? -odparł Niall
-Zadzwonię tam i ją wynajmę ale nie chce sam. -odpowiedziałem.
- mogę z tobą wynająć jakąś laske żeby było ci raźniej. -zaproponował Harry.
- Ok dzięki. -odpowiedziałem.

Ciąg dalszy nastąpi ..

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Awards ! Więcej informacji tutaj : http://mydreammylovemyobssesion.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! :D Nie myślałam, że Zayn będzie taki bezpośredni xD Ciekawe co dalej ^^ Lecę czytać ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K