sobota, 31 sierpnia 2013

Affection cz.23


Liam i Bella dali Miley dużo różnych ubrań a z kolej Louis i Jade kupili różne błyskotki. Przyszedł czas na Harrego.
- To dla ciebie aniołku.
Miley zaczęła rozpakowywać prezent ale to co zobaczyła wywołało u niej duży uśmiech.
- Wujku dziękuje! Zawsze chciałam mieć kotka!!
- Ależ proszę aniołku.
- Harry! -odparł Zayn.
Koty które dostała Miley.
- Co?!
-Mogłeś powiedzieć że kupujesz kota!
- Ale coś się stało?
- Harry my też kupiliśmy kota. -powiedziałam.
- Nie wiedziałem, było trzeba mówić.
- Czyli mam 2 kotki?!
- Tak. -odparłam.
- Ale super! Mamo proszę niech zostaną te dwa proszę!
- Nie wiem...
- Tato proszę!
- Przecież wież że ci pozwolę.
- Zayn?!
- Cicho kochanie..
Pff.... On ją za bardzo rozpieszczać. A z resztą kot to obowiązek a to będą dwa koty czyli dwa razy więcej obowiązków. On oszalał!
- Miley o to drugi kotek. -powiedział Zayn.
- On jest śliczny jak i ten od wujka Harrego! Dziękuje!!
- Proszę.
- Dobra siadajcie, a ja pokroję tort. -powiedziałam.
- Kto chce po szklance whisky? -zapytał Zayn.
- Ja! -wszyscy krzyknęli.
Wszyscy oprócz mnie będą pić !! I co ja będę robić? A przecież ja nie mogę pić bo ktoś musi się zaopiekować Miley.
- Słuchajcie ja i Jade chcemy coś ogłosić! -przerwał Louis.
- Ok mówcie!


Ciąg dalszy nastąpi...

6 komentarzy:

  1. Hej świetna część i chyba wiem co Louis ogłosi ale nie będę mówić ;) i prosze dodaj nowy jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział, czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3 czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent na prawdę jeden z moich ulubionych blogów !!!! Loooffciaam <33. Jagoda ją też coś podejrzewam ^^ hahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :D Haha, Harry zaliczył wtopę xD Dwa kotki... wolę psy ^^ I Miley mówi do Zayna tato ! Jak słoodko :D O. Czyżby Jade i Louis się zaręczyli ? Nieeeee, on jest mój ! xD Wszyscy będą pić... Coś czuję, że Hazzie odbije :P I zmaluje coś, czego potem będzie żałował. Lecę czytać ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K