piątek, 16 sierpnia 2013

Affection cz.21 +18


- To się cieszę. Wiesz co? 
- Co? 
- Może ochrzcimy nowy dom? 
- Jak? 
Tak już dobrze wiedziała o co mu chodzi.
- No wiesz jak.
- Nie wiem? 
- Naprawdę zgrywasz głupią czy jesteś kochanie? 
- No i za to nie będzie seksu! 
- Ale, no czemu? To było dla żartów kochanie. 
Zrobił taką smutną minkę że nie mogłam się na niego dłużej gniewać.
- No dobra chodzi. 

Przybliżył się do mnie i zaczął po woli całować i rozbierać. Najpierw bluzka potem spodnie i tak dalej. Gdy zostałam w samej bieliźnie, położy mnie delikatnie na łóżku. Pościel pachniała nowością jak wszystko w tym domu znaczy moim i Zayna. To tak fajnie brzmi mój i Zayna. Nie zdążyłam się obejrzeć a Malik też był już w samej bieliźnie. Zaczął mnie całować całą. Najpierw czoło potem nosek,usta, a na szyj robił mi malinki które znów mnie strasznie podniecały. Teraz zaczął bawić się moimi piersiami przez stanik nie odrywając się od robienia mi malinek. Ale już zaczął mu przeszkadzać mój stanik. Próbował go odpiąć ale ani drgną. 
- Może pomóc? Zachichotałam.. 
- Nie! Muszę się sam nauczyć.. 
 Ok. Ale wiesz ja nie chce czekać całego dnia aż go odepniesz. 
Uciszył mnie pocałunkiem. Całował mnie przy tym próbując rozpiąć mój stanik. Ale mój stanik nie chciał tak łatwo się pozbyć. Wkurzył się widzę po jego oczach. Robią się 
czarne i takie zimne. 
- A kurwa będę się bawił!
Nim się obejrzałam a rozwalił go i rzucił w kąt. 
- Zayn!? Kolejny?! 
- Kupie ci takich 2 razy więcej a teraz kochaj się ze mną kotku. 
Gdy miał już dostęp do moich piersi zaczął je pieścić. Gryzł i bawił się na zmianę a ja bawiłam się bokserkami które mi przeszkadzały. Gdy skończył bawić się moim piersiami jego usta spoczęły na moim brzuchu ale tylko na chwile. Zdjął moje figi i rzucił za siebie. Tym razem nie wstydziła się. Zdjął również swoje bokserki. Przyłożył moją rękę do swojego penisa. Wiedziała co mam już robić a on pobudzał moją kobiecość. Słychać był nasze jęki. Ale miała to gdzieś bo to nasz dom. Gdy skończył zaczął powoli wchodzić we mnie nie odrywając się od moich ust. Znów czułam go całego we mnie. Tworzyliśmy jedność. Tak jak by cały świat zniknął. Liczyło się to co teraz. Całował i wchodził we mnie. Był taki delikatny i czuły. Dawał mi tyle przyjemność. Więcej się chyba nie da. 
- Kocham cię.
- Ja ciebie też kocham Zayn, dochodzę!
Ciężko było mi  cokolwiek mówić jemu też. 
Nagle wygięłam się w łuk. A Zayn głośniej sapał wymawiając moje imię. Poczułam jak we mnie rozlewa się jego sperma. Wyszedł opadając koło mnie. Byliśmy oboje bardzo zmęczeni. Leżeliśmy tak przesz chwilę patrząc się na siebie na wzajem. 
- Kocham cię. Jesteś moja tylko moją. Chce się z tobą ze starzeć i umrzeć. Chce być z tobą już na zawsze. Ale nie wiem czy ty chcesz? 
- Chcę.. Chcę się już każdego dnia budzić przy tobie i zasypiać. 
- Jesteś jak mój narkotyk. Nie mogę bez ciebie żyć. Jak umrzesz albo mnie zostawisz lub zdradzisz to wiesz co zrobię? 
- Nie?
- Zabiję się. Bo nie mogę żyć bez ciebie. 
Przejechał ręką po moim policzku. Całując delikatnie. 
- Ale ja cię nigdy nie opuszczę. Nigdy nie zostawię. Nigdy nie zdradzę. Obiecuje ci to jestem już twoja tylko twoja.. 
- Nie wiesz jak bardzo te słowa są dla mnie ważne. 
Przytuliłam się do niego. Bawiąc się jego włosami..
- A twoje dla mnie... Nie zranisz mnie? 
- Nie, nie jestem taki.. 
- Obiecujesz?
- Obiecuję. 
Pocałował mnie w policzek i wstał. Zaczął się ubierać więc zrobiłam to samo. 
- Zayn? Jak ja ma bez stanika chodzić? 
- A czemu by nie? 
- Przecież jestem twoja. Więc nikt oprócz ciebie nie powinien widzieć moim piersi a przez tą bluzkę wszystko widać! 
- To załóż moją bluzę masz. Tylko pożądanie się zapnij żeby nic nie był widać. 
- Mój zazdrośnik. 
- Ja nie jestem zazdrosny! 
- Wcale! Słuchaj to co teraz robimy? 
- Jak co?! Przenosimy nasze rzeczy. A później pojedziemy na zakupy kupisz sobie wszystko co potrzebne do domu i może jakieś ubrania.
- Ok ale ubrań mi nie trzeba .. 
- Cicho! Trzeba. 
- Ale.. 
- Ciii.. 
Poszliśmy do willi chłopaków. Chłopcy już byli i Miley. 
- I jak podoba ci się prezent? -zapytał Harry.
- Bardzo dziękuje wam! 
- To teraz dla nas nagroda! Masz się do każdego przytulić! -odparł Harry.
- Z miłą chęcią! 
Miley.
I tak jak Harry powiedział. To tak zrobiłam. Lubiła ich wszystkich. Są strasznie mili. Ale Harry najbardziej. Poszłam na górę pomagać Zaynowi przy pakowaniu naszych rzeczy. Dużo tego było. Chłopaki pomogli nam po przenosić to wszystko.Gdy Miley zobaczyła swój pokój bardzo się ucieszyła.


Ciąg dalszy nastąpi..

20 komentarzy:

  1. wiem że dopiero napisałaś ale ja już czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz , pisz , nie mogę się już doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej, czekam na następny rodział... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super..♥ Czekam na następne...♥ Zapraszam do siebie na opowiadania o Harrym..♥ http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekam niecierpliwie na next :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super czekam na następny rodział :*

    OdpowiedzUsuń
  7. masz dar jak to czytam to czuję się jak bym to ja opowiadała jakbym to ja to wszystko przeżywałam supre naprawde powinnaś napisać kśążkę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział ekstra, ja tak nie umiem pisać, nie ,marnuj talentu *.* zakochałam się, czekam na nexta z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny rozdział oby tak dalej ! Czekam z niecierpliwością na kolejną część <3
    Pozdrawiam Nats xoxo

    Ps. Proszę usuń weryfikację obrazkową w komentarzach z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG przeczytałam wszystkie rozdziały. On jest genialny wiem że dopiero nie dawno dodałaś ale to jest boskie. I czekam na więcej. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste :)
    pisz dalej. xd <3
    masz talent dziewczyno :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudoo ;* Pisz dalej ! Masz talent <3

    Kiedy następna część ? Oby szybko

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :* Pisz szybko dalej <3 Czekam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog :* kiedy następny ??:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam <33 Kiedy następna część??? *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Już 20 a następnej nie ma :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu nie piszesz ??!!
    to jest cudowne a juz jest 23 a tu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  18. NASTĘPNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PLOSE :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha, świetny :D Tak jak myślałam, jest mały bonus xD Po prostu kocham tę dwójkę <3 Są przesłodcy, przekochani i przenapaleni na siebie xD Boże, wymyślam nowe słowa ;3 JA MISZCZ ^^ Lecę czytać kolejny ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K