wtorek, 13 sierpnia 2013

Affection cz.12




To byli ci ochroniarze! Jak oni mnie znaleźli!
- No Witaj. Mówiłem że i tak i tak cię znajdziemy suko! Bierz ją Max!
- Nie! Zayn!
Nagle z łazienki wyszedł Zayn. Od razu rzucił się do bicia. Ale oni byli silniejszy. Jeden bił się z Zaynem a drugi mnie walną tak ze straciłam przytomność..

*Oczami Zayna*
Kurwa! To moja wina!
-Puśćcie ją albo was rozjebie!
Nagle zauważyłem ze Nikoll opadła na podłogę i przez to że się na nią zapatrzyłem dostałem tak że na parę minut straciłem przytomności. Gdy się ocknąłem ich i Nikoll już nie było. Wybiegłem szybko przed dom właśnie odjeżdżali. Zacząłem gonić za samochodem ale na marne. Usiadłem na ulicy i zacząłem płakać jak dziecko.
-To moja wina! Po co ja ją namawiałem żeby zostawiła tą pracę!!
Darłem się na całą okolicę i płakałem...
Minęła nie cała godzina. A przyjechali chłopaki i Miley. Co ja jej teraz powiem?! Że jej mamusie porwali? Nie wiem kurwa!!
- Zayn co jest czemu tak siedzisz na ulicy?
- Porwali Nikoll..
- CO? I ty jeszcze nie zadzwoniłeś na policje?!!
-Nie..
- Co jest?
- Porwali Nikoll !! A on jeszcze nawet nie zadzwonił na policje!!
- Gówno to da!! A z resztą to moja wina!! Po co ja ją namawiałem Kurwa !!
- Nie obwiniaj się! Ona tak i tak by tą robotę rzuciła dla ciebie !!
- Po co? Przecierze ona w ogóle mnie nie kocha ...
 Chciał byś! Widać że cie kocha! I teraz nie obwiniaj się tylko rusz dupę i dzwoń na policje!
Więc chłopaki pomogli mi wstać i pójści domu. Miley nic nie wiedziała i dobrze Niall i Liam powiedzieli ze się nią zajmą i pojechali z nią gdzieś.Wolałem osobiście pojechać na policje niż dzwonić a nie mogę stracić (Twoje imię) z bardzo ją kocham...

* Oczami Nikoll *
Ocknęłam się w bardzo znanym mi miejscu. To była piwnica agenci. Byłam wiązana na krześle na środku pomieszczenia. Bałam się i to bardzo w końcu tu w tym pomieszczeniu zawsze zabijają kogoś. Próbowałam się uwolnić ale nic z tego.Węzły był tak moce że aż miałam sine ręce i nogi. Nagle drzwi się otworzyły a w nich staną bardzo dobrze mi znany człowiek..

Ciąg dalszy nastąpi...

1 komentarz:

  1. Super ^^ Jak ci ochroniarze mogli ją znaleźć ? Wszechwiedzący są czy co ? xD I to nie jest wina Zayna, nic nie mógł zrobić. Mam nadzieję, że Nicoll nic się nie stanie. Czytam następny ^^
    M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K